sandstream
Guest
Båda personerna är så jävla tragiska, vid ett tillfälle då han hade mordhotat en som jag känner och hans föräldrar satt med i ett möte. Då sa han pappa, om man visste att ungen skulle bli såhär då hade jag fan inte skaffat någon.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Båda personerna är så jävla tragiska, vid ett tillfälle då han hade mordhotat en som jag känner och hans föräldrar satt med i ett möte. Då sa han pappa, om man visste att ungen skulle bli såhär då hade jag fan inte skaffat någon.

Det där med k.ken ska ni prova, välj lämpligt kvinns på en fest, berätta för henne att din polare (som är på festen) har en riktig häst k.k.
Sen har man kvällens underhålling räddad..

den bästa är ju ändå när han sa till ett par killar att dom skulle passa sig för han kan en karatespark som heter VESUVIOfan jag höll på att vika mig dubbelt av skratt när jag hörde det

Har en på jobbet som nästan alltid har gjort någonting mer än vad en själv har gjort. Säger jag att man har åkt skidor/vandrat i de svenska fjällen så har han gjort detsamma... fast på Mont Blanc eller Mount Everest![]()
Jaha, här har vi ytterligare en mytoman. Troligt att du har ett elektroniskt öga? Är du kanske en cyborg? Du kanske tillochmed kommer från framtiden för att förhindra domedagen?...Jag med mitt elektroniköga kunde utan problem se att...
Jaha, här har vi ytterligare en mytoman. Troligt att du har ett elektroniskt öga? Är du kanske en cyborg? Du kanske tillochmed kommer från framtiden för att förhindra domedagen?

Dåligt självförtroende i gues.2806014Mycket lustig läsning.
Men till den stora frågan....Va fan är det för fel på personer som ljuger om sådana saker??![]()
![]()
![]()
Då sa han pappa, om man visste att ungen skulle bli såhär då hade jag fan inte skaffat någon.

Det kan inte vara så att ungen blev som han blev pga kommentarer som denna från farsan hans?
Vad ska man säga till folk som ljuger så uppenbart och som dessutom tror på sina egna lögner? Klappa dom på huvudet och gå därifrån?
Under högstadiet gick jag i samma klass som en riktig mytoman.
Några av de saker som sades:
- Hade varit på semester på Teneriffa med familjen, och på sista dagen då hittat röntgenglasögon som man kunde se genom brudarnas kläder med. Men dom kostade 100kr. Så han hade ju inte pengar till dom eftersom det var dags att åka hem.
- Kört beachbuggy som han då som 13-åring fått låna av sin storebrors polare i 180km/h mitt i natten på en grusväg strax utanför Borgholm, och självklart med släckta lysen, då han plötsligt fick möte med en timmerlångtradare som han galant undvek genom att göra en specialsladd ner i diket och sen upp igen. Givetvis hade han även med sig två skitsnygga brudar som han tidigare raggat upp på Strand Hotell som han sedan satte på.
- Var ledare i ett farligt crossgäng på någon kusins/släktings lantställe låååångt bort. Eftersom han var ledare så hade han en 125:a, medans dom andra hade 80 kubikare. Även denna gång fick han möte då han låg och drog fullt järn på en liten väg i skogen, och då med en VW bubbla som han körde över och flög hur-långt-som-helst typ.
- Han fick en gång ta över ratten på sin storebrors långtradare på väg till Stockholm (han brukade iofs. åka med) eftersom dom plockat upp två pangbrudar som dom turades om att göka på under färden.
Konstigt nog hände det aldrig honom något liknande hemma i dåvarande byhålan, (Nybro) utan alltid någon annanstans långt bort.![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |