Pub Kväll I sthlm 3/3 - 07

är de 26 på bygget som gäller? är de så är de bara stanna hemma å bli 1år äldre för att komma in :P

Nä det tror jag knappast. Slit med dig D1ce och visa oss rödljusjunkies från eken hur rospiggar festar!:yoparty

ska jiddra lite me honom imorrn på dan, jag är fett krökar sugen ( den här helgen också ) :yoparty

Me too. Min motor ligger i en container 25 mil för långt från mig...
Jag vill bryta arm med nipponsporthojare för att avreagera mig.

Last edited:
ÅHHHHHHH! Dumma pojkarna var här o lurade mig igår igen.:gnissla Bakis som en ballongknut som just blivit utbankad till ett danskt wienerbröd.Kommer nog ha med mig 4 snubbar in ikväll.Ha isen i beredskap kakan:tummenupp

ÅHHHHHHH! Dumma pojkarna var här o lurade mig igår igen.:gnissla Bakis som en ballongknut som just blivit utbankad till ett danskt wienerbröd.Kommer nog ha med mig 4 snubbar in ikväll.Ha isen i beredskap kakan:tummenupp

Själv klart har jag den redo åt dej Jacke :tungan
Dyker ni upp här innan eller ses vi på medis?

Då var det lördag då :)

Jag åker snart till Stockholmio för att starta upp med en bira ca kl 14 på ölbingot.

Vi ses ikväll!!!!

// Ullis

Då var det lördag då :)

Jag åker snart till Stockholmio för att starta upp med en bira ca kl 14 på ölbingot.

Vi ses ikväll!!!!

// Ullis
Du ligger efter torris.
:D Har just druckit frukost med polarna.

En nyfiken fråga bara.Hur går ölbingo till egentligen?Det låter kul iaf.

Såg just att det va 26 års åldersgräns på stället.Har sh-puben fått nån dispans av nåt slag,eller e det den gränsen som gäller?3 av oss som skulle dit e nämligen inte så gamla.Typ 22-23

Såg just att det va 26 års åldersgräns på stället.Har sh-puben fått nån dispans av nåt slag,eller e det den gränsen som gäller?3 av oss som skulle dit e nämligen inte så gamla.Typ 22-23

du får väll agera pappa anars :tungan åt dom killarna ;)

vi har inte pratat med detta stället eller rättelse jag har inte pratat med dom...

du får väll agera pappa anars :tungan åt dom killarna ;)

vi har inte pratat med detta stället eller rättelse jag har inte pratat med dom...
Ja dom e ju yngre än min äldsta son,så d vore väl inget problem.Men d blir ju tråkigt om man åker dit o dom inte får komma in.Men om man kollar i deras galleri så ser ju inte tjejerna på bilderna ut o va äldre än 20 iaf,så man kan ju chansa kanske.:va

Ja dom e ju yngre än min äldsta son,så d vore väl inget problem.Men d blir ju tråkigt om man åker dit o dom inte får komma in.Men om man kollar i deras galleri så ser ju inte tjejerna på bilderna ut o va äldre än 20 iaf,så man kan ju chansa kanske.:va

Min lille bror hade tydligen vart där förra helgen..han är 21 så det är nog inga problem:tummenupp

Jag blev så otroligt glatt överraskad av oväntat stöd idag, att jag tänkte fira med att gå ut och inte göra av med pengar! Kakan, jag har ingen dator så jag vet inte vart jag ska. Pm:ar dig mitt nr så kan du väl messa infon?

Kram Milla

Jag blev så otroligt glatt överraskad av oväntat stöd idag, att jag tänkte fira med att gå ut och inte göra av med pengar! Kakan, jag har ingen dator så jag vet inte vart jag ska. Pm:ar dig mitt nr så kan du väl messa infon?

Kram Milla

:7petaHar ju redan gjort det då :hoppskrat

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back