Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Vart är den tråden med allas nummer och mail mm? :va Går ju fan inte att söka på detta forumet. :mad: Och jag har skickat in ett mail för länge sedan men har inte sett några listor eller nått? :confused:

Var ute och körde en liten grussväng idag. Kallt men härligt. :tummenupp

Last edited by a moderator:
Vilka 4-5 mumsiga killar var det som var utanför vid stoppljuset vid Pusterviksbaren idag vid ca 16.30.... Jag o Tess stod i alla fall o stirrade i allén med hund... En utav er hade en blå Husqvarna eller var det Husaberg...? Nåväl.. gick inte så bra att glo samtidigt som man ska gasa va?! ;) Hahahahah :D vi säger bra MUMS!

Last edited:
Vilka 4-5 mumsiga killar var det som var utanför vid stoppljuset vid Pusterviksbaren idag vid ca 16.30.... Jag o Tess stod i alla fall o stirrade i allén med hund... En utav er hade en blå Husqvarna eller var det Husaberg...? Nåväl.. gick inte så bra att glo samtidigt som man ska gasa va?! ;) Hahahahah :D vi säger bra MUMS!

Jag vet vilka dom var,,,he he he,,,,:D

Jag får väl ta på mig den då.... Husa is dah shiit :tummenupp

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back