Och som gubben i lådan dyker han upp i...

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Battle of the Twins! :tummenupp

Handpenningen på en gammal Aprilia RSV Mille lades på fyllan häromdagen och den ska betalas och levereras till Götet inom ett par veckor :)

Sen ska det på en sprakande flakes-lack i nån mustig kulör.
Var o kikade på hojen förra veckan och var bara halvsugen tills jag fick stå o torrgasa ett par gånger. Sen var man såld. Ett sånt ljud!!

Lär väl bli svårt att hänga på fullsponsfactoryextraallt-Swedie men annars borde man kunna stå sig hyffsat i klassen tycker jag. Ryktas om några danskar på 1098or men ingen verkar veta vem dessa är, så det får lov att ge sig.

Det blir sex stycken intensiva helger i sommar med NEC på lördagen, BotT på söndag och eventuellt något REC också. Pust...

Du kommer att få sjukt mycket körtid denna sommar:tummenupp

heheh! Välkommen! BoTT ska faktiskt bli riktigt kul! Ser mycket fram emot att köra den serien. Tyvärr krockar några tävlingar med SM/SO.

Härligt DQ, jag håller tummarna för dig :tummenupp

Kommer BoTT-racen att köras på lördagen eller söndagen? På förmiddagen eller eftermiddagen?

Battle of the Twins! :tummenupp

Handpenningen på en gammal Aprilia RSV Mille lades på fyllan häromdagen och den ska betalas och levereras till Götet inom ett par veckor :)

Lär väl bli svårt att hänga på fullsponsfactoryextraallt-Swedie men annars borde man kunna stå sig hyffsat i klassen tycker jag.

Inte omöjligt att ordna!
Swedie ponken vågar inte ge mig fullt spelrum i maskineriet...:D
Så ger du hit snurran så ska du få full effekt så du kan åka ifrån han på rakan. :D

Härligt DQ, jag håller tummarna för dig :tummenupp

Kommer BoTT-racen att köras på lördagen eller söndagen? På förmiddagen eller eftermiddagen?

Racet är tänkt att gå vid lunch söndag innan endurancet startar.
På LMS B-tävling har jag inget tidsschema klart ännu, men vi planerar att köra 2 endagarstävlingar efter varandra så antingen kör man båda dagarna eller bara en valfri.

Racet är tänkt att gå vid lunch söndag innan endurancet startar.
På LMS B-tävling har jag inget tidsschema klart ännu, men vi planerar att köra 2 endagarstävlingar efter varandra så antingen kör man båda dagarna eller bara en valfri.
Så BoTT kommer att vara med på er B-tävling?
Vore verkligen skoj :tummenupp

Inte omöjligt att ordna!
Swedie ponken vågar inte ge mig fullt spelrum i maskineriet...:D
Så ger du hit snurran så ska du få full effekt så du kan åka ifrån han på rakan. :D

Åhhh, nu börjar vi snacka ;) Vad kostar det och hur smakar det (effekt)?
Kan du lösa problemet att dom gamla Aprilierna är stora som lastbilar också? Är ju van vid små 600or :rolleyes:

Coolt Björn. Då är det bara lite tvåtaktsklasser kvar så har du testat det mesta. ;)

Gott Björn!! Tänkte väl att en lite Kawa er6 (eller vafan den heter) inte var något för en kille av din kaliber!
Detta blir coolt. Lycka till!:tummenupp

Men jag fattar inte på vilket sätt detta är bättre än Superstock 600???:confused:

2763130 Gott Björn!! Tänkte väl att en lite Kawa er6 (eller vafan den heter) inte var något för en kille av din kaliber!
Detta blir coolt. Lycka till!:tummenupp

Men jag fattar inte på vilket sätt detta är bättre än Superstock 600???:confused:
Eftersom han ska köra ERF för lyx-Humlan så är det ju ett smidigt sätt att få köra sprintrace i en klass som går samma helg, enklare och billigare.

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back