Vinter intressen?

Flesh

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Hoj
En snabb en!
När hojarna är inställda i garaget och allt redan är klart inför sommaren, vad gör ni då? Åker ni skidor? Kastar snöboll? Festar vintern lång? Spelar hockey?

Själv så spelar jag väldigt mycket hockey under vintern!

Vad gör ni?

Har en gammal fransk bil. Förutom det designar och bygger jag elektronik så det står härliga till. Vore underbart om man hann med lite arbete med ;)

Detta är första vintern jag är i Sverige på 9 år men innan åkte jag mycket skidor o skridskor. Har åkt skidor en gång i år och det var asskönt. Dock vill jag åka mer slalom o bräda (skall lära mig det i påsk). Älskar att åka skridskor (på hockeyrör såklart).

På irland brukade jag åka hoj..även på vintern..kallt, men det kändes bra ändå :)

Jag brukar samla på regnvatten. Ibland går jag ut utan regnkläder för att se hur fort man blir nerskitad av bilarna.

Sladda i väggruset med trampcykeln är oxå en favorit.

Sen så badar jag en del oxå. O solar. Det är ju mest solsken och 20 grader i vattnet i den här stan.

:gnissla

Åker ni upp till sälen för att åka skidor och kasta snöboll? Här "hemma" kan man iaf inte göra sånt.

Om det räknas när man får åka bort 40-80 mil så åker jag gärna bräda, slalom eller telis. Det är ju det som gör att man står ut med vintern :gnissla

Åker skidor, 1 vecka i frankrike nyss :yoparty Är ledig för jag har ett säsongsjobb, jobbar lite extra med annat, kollar 10000 0000000 filmer, gör av med så lite pengar som möjligt så jag kan beställa grejer på internet som behövs till sommaren. Vinter är skööönt!

Hänger med cheyen... dricker bira, bygger muskler. De vanlga surret. Till våren byts allt ut mot hojåkning. Då blir det 8 timmars sömn, bara mineralvatten, resten hojåkning.

Våga vägra jobba maj-september!

Åker is me hojen när de e möjligt samt åker bräda så mycket som möjligt...

Bifogat

• faceplant.jpg
    faceplant.jpg
    27.3 KB · Visningar: 103
Last edited:
Seriöst jag är så sjukt trött på snön!
Finns det något värre än att sitta med en "ny" hoj och ny hjälm och bara vänta tills sommaren!?
Fan alltså hur ska jag klara nästa vinter?
Köp en cross kanske?

Jobbar i skogen om jag är hemma, det är väl typ det som görs såvida jag inte bränner en vecka i fjällen eller alperna. (På skidor, ingen hashpulka för mig)

Försöker åka till föräldrarn å åka slalom, brukar bli en del skotter åkning och sen är det en hel del läsa :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg