Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det blir skoj![]()
Börja lasta...... ju fleOm ja inte skulle ta släpkärran upp och hälsa på någon helg markus (tar med Tommy_86 upp med)
iofs lär jag inte ha någon cahns med min tunga XT![]()

Lite sent ute men imorn (lördag) blir det åkning igen. Startar i lulviken... vi funderar på att åka på lite snövägar och skoterleder mm. Får se vad som händer. Startar kl 11.00 och håller på i några timmar.
Det skulle vara skojj, klart du har chans med XT:nOm ja inte skulle ta släpkärran upp och hälsa på någon helg markus (tar med Tommy_86 upp med)
iofs lär jag inte ha någon cahns med min tunga XT![]()

Det skulle vara skojj, klart du har chans med XT:nDu har ju inte så lååång väg att fara bara ligga på E4:an en stund
![]()
Jag o två till kör från shell örnnäset ca 10. 30,,, tur att dom skrapar vägarna dåligt så inte dubben far illaHoppas det blir lite varmare än utlovat. Vore kul att köra en sväng i morgon. Jag har just monterat på större tank så bara det vore värt en tur för att testa.
Hörni har ni någon bana där nu till helgen? Kanske skulle tatt med mig Aprilian och kommit upp en sväng?
Åkar folket med traktorer e lite fega med o fara ut på isarna

Nix vi har ingen plogad bana ännuÅkar folket med traktorer e lite fega med o fara ut på isarna
Men va fan strax behöver jag inte nån bana
![]()
![]()
Du det var då inte det kortaste bandet du hittat
Kom ner å åk med oss i helgen då! Vi har plogad banaTänkte hålla lite kurvtagningskurs för de som är intresserade också
![]()
Nix vi har ingen plogad bana ännuÅkar folket med traktorer e lite fega med o fara ut på isarna
Men va fan strax behöver jag inte nån bana
![]()
![]()
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |