Trelleborg GAZZ tråden

Körde på Trelleborgs trafikskola o Håkan där va kanon.. Höll inte kvar en längre än vad han behövde. Kändes inte som om han ville tjäna pengar på en heller.. Så om inte det är för långt bort så rekomenderar jag honom starkt..

Körde på Trelleborgs trafikskola o Håkan där va kanon.. Höll inte kvar en längre än vad han behövde. Kändes inte som om han ville tjäna pengar på en heller.. Så om inte det är för långt bort så rekomenderar jag honom starkt..

Tog BE på den skolan och gillade dom. Patrik som jag hade försökt inte hålla kvar utan det var uppkörning som gällde.

Hade tänkt att ta A där oxå men ville höra lite om positivt/negativ om de olika skolorna.

Tog BE på den skolan och gillade dom. Patrik som jag hade försökt inte hålla kvar utan det var uppkörning som gällde.

Hade tänkt att ta A där oxå men ville höra lite om positivt/negativ om de olika skolorna.

Om du frågar mig så har jag inget negativt överhuvudtaget att säga om Håkan.. Helnöjd..:tummenupp

Jag hade oxo håkan på trelleborgs trafikskola, och jag är helnöjd, skit trevlig kille...

ALO!

Håller på att byta drivpaket... vad ska jag tänka på.. ? vet att det är bäst att nita låset, men har inga grejer till det ? någon som vill låna ut till mej :gnissla

Last edited:
ALO!

Håller på att byta drivpaket... vad ska jag tänka på.. ? vet att det är bäst att nita låset, men har inga grejer till det ? någon som vill låna ut till mej :gnissla

Bäst är nog att nita låset,känns säkrast.
Sådan utrustning som är bra är ganska dyrt till det lilla man ska använda det.
Såg nån tråd om att Addemoto har sådan utrustning till låns mot en depositionsavgift på 1000 lappen tror jag som man givetvis får igen.

Ang mc körning så tyckte jag Krister på Söderslätts körskola var kanon att ha göra med,lugn o cool.Tog heller inte lång tid att få kortet med honom,några körningar o vips så satt lappen i näven :)

Last edited:
Bäst är nog att nita låset,känns säkrast.
Sådan utrustning som är bra är ganska dyrt till det lilla man ska använda det.
Såg nån tråd om att Addemoto har sådan utrustning till låns mot en depositionsavgift på 1000 lappen tror jag som man givetvis får igen.

stämmer bra de =) ska själv byta snart

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...