crossniklas
Scooterbög
Att vissa polare kan vara skithögar (mot en polare som gjort nada åt dem)...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Synd att man inte vart biltjuv, då hade jag åkt till Tierp och letat efter en Alfa med julgran på.
Själv har jag vart måttligt imponerad på min passagerardörr som är helt omöjlig att få upp när det är riktigt kallt, sen när bilen blir varm funkar låset utan problem, fast jag kör tysk kvalitetsvagn. Sen är jag sur på internetpoker också.
Synd att man inte vart biltjuv, då hade jag åkt till Tierp och letat efter en Alfa med julgran på.
Själv har jag vart måttligt imponerad på min passagerardörr som är helt omöjlig att få upp när det är riktigt kallt, sen när bilen blir varm funkar låset utan problem, fast jag kör tysk kvalitetsvagn. Sen är jag sur på internetpoker också.
MEN FÖR HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111Nej köp inte en föhelvete. Vi vill ha dom för oss själva
En vis man sa en gång:
"Det är väldigt bekvämt ifall man inte känner skillnad på dyr och billig whiskey eller dyrt och billigt vin. Då är man nöjd oavsett vilken sörja man hinkar i sig. På samma sätt är det med bilar. Har man ingen smak kan man åka i vad skit som helst. Vi andra kör Alfa."
Vilket stämmer till fullo!
Låt mig gissa Volkswagen?
Jag blev inte förbannad på att jag inte kom in på krogen ikväll, med anledningen att jag hade camo-byxor på mig.
Förlåt, men jag vill inte ha stureplansjeans som sitter halvvägs upp i aset.
Det är jävligt opunk.
Svarta Cheap Monday's med lite häng lär ska vara punk, (och dom tighta är emo) men vad vet jag som va punk 79-83, på den tiden punk var att inte uniformera sig...
Kul grej i sammanhanget är att jag på den tiden hade Converse-dojjor, då alla andra punks hade DocMarten kängor...
(på den tiden var Converse skitbilliga och såldes på konsum)
I dag lär Converse vara the shit...
Är jag en punk-ikon nu?

MEN FÖR HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
Svara på min fråga.![]()
sykbryt
Det som gjorde mig förbannad idag var att Jonathan ännu inte svarat på min fråga.
Vad är det för bil du tjöpt?
MEN FÖR HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
Svara på min fråga.![]()
sykbryt
Det som gjorde mig förbannad idag var att Jonathan ännu inte svarat på min fråga.
Vad är det för bil du tjöpt?

måste vara den kommande orkanen som ställt till de!Men för helvete![]()
Han har en Alfa!
Hur i helvete kan du ha missat det ditt jävla blockmongo :kocko
Men för helvete!
Jag har TVÅ Alfor din jevla sumprunkare![]()
Sak samma din dumknullade jävel![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |