whats the deal med däcket runt armen på SH loggan (ovan)

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
ja titta på swedies arm. först trodde jag de va nått sagan om ringen tjo-hejsan men det kanske är ett däck. sett det nårra dagar men inte hört något om det.
Maybe it's som sort of a sign or trick? ;)

Ha. Har inte sett det förren nu. :) Du har säkert vunnit något, Morecore. :tummenupp

Edit: Borde vi inte avjulpyntifisera siten nu? Bort med mössan ----> :)

Det kanske är RoLLER som betalt Swedie?

När man ser däcket tänker man på däck, sen råkar man titta ner till vänster och ser RoLLERs däck!

:mattias

Men is it koolt to write in English or what? It demonstrates jår English capabilities änd mejks ju look kool on the Internäts. Yes.

Ringo skrev:
2699339 Men is it koolt to write in English or what? It demonstrates jår English capabilities änd mejks ju look kool on the Internäts. Yes.

I don't know if it's cool or not, but I sure know it's exceptionally dorky to make a remark about him typing a widely used english expression on a swedish site. Especially when you post a message in poor language, intentially. And all this to look cool yourself. That's dorky. And uncool!

Don't you have a kid sister to make fun of instead of claiming territory on the net?

Last edited:
Ringo skrev:
2699339 Men is it koolt to write in English or what? It demonstrates jår English capabilities änd mejks ju look kool on the Internäts. Yes.

He is härming mej! Ja va först nånsin med att skriva såååå!

Zee skrev:
2699357 I don't know if it's cool or not, but I sure know it's exceptionally dorky to make a remark about him typing a widely used english expression on a swedish site. Especially when you post a message in poor language, intentially. And all this to look cool yourself. That's dorky. And uncool!

Don't you have a kid sister to make fun of instead of claiming territory on the net?
:D :D

Ringo skrev:
Men is it koolt to write in English or what? It demonstrates jår English capabilities änd mejks ju look kool on the Internäts. Yes.
Bollen till Zee :tummenupp

Det hela kallas ironi och jag själv brukar använda frasen "Whats the deal med den här grejjen etc".
Därav fortsatte jag tanken över till en tråd på www.sporthoj.com. Allt för att få det att låta lite mystiskt. Utförandet är, trots engelskan, ganska så tydligt att förstå, även för människor i åldrarna 7-10. ;) :arsele

Zee skrev:
2699357 I don't know if it's cool or not, but I sure know it's exceptionally dorky to make a remark about him typing a widely used english expression on a swedish site. Especially when you post a message in poor language, intentially. And all this to look cool yourself. That's dorky. And uncool!

Säger killen som skriver massor med underliga inlägg med fejkat språk, datakod och allt möjligt stolligt. :lol
Inget illa menat men det var roligt.

Zee skrev:
2699357 I don't know if it's cool or not...

Ok, Internet Tough Guy :tummenupp men det skall vara stor bokstav på English och Swedish. Antar att du är den typen som inte drar dig för att slänga in lite sköna engelska uttryck när du pratar på svenska? :yoparty

Gustav O skrev:
2699519 Säger killen som skriver massor med underliga inlägg med fejkat språk, datakod och allt möjligt stolligt. :lol
Inget illa menat men det var roligt.

Självironi är den största formen av ironi som ingen människa borde missunna sig. :D

Last edited:
Zee skrev:
2699334 Ha. Har inte sett det förren nu. :) Du har säkert vunnit något, Morecore. :tummenupp

Edit: Borde vi inte avjulpyntifisera siten nu? Bort med mössan ----> :)
har väll inte vatt där SÅ länge, det var ju där tomtemössan var innan..:fakta

Ringo skrev:
2699527 Ok, Internet Tough Guy :tummenupp men det skall vara stor bokstav på English och Swedish. Antar att du är den typen som inte drar dig för att slänga in lite sköna engelska uttryck när du pratar på svenska?

Nej då, jag håller mig oftast till swenskat bortsett när jobbet kräver annat. ;) I'm just fuckin' with you. :krama Också ville jag introducera dig till ett hyfsat nytt begrepp som kommit till här hemma i Lagomlandeet: aegd.:D

:backontop

Watts witt the hjul on da arm n shit?

Gustav O skrev:
2699574 :tummenupp
/O.Självironisk träbock.

Vid närmare eftertanke blev jag nu intresserad av vilka inlägg du syftar på. Du tänker säkerligen på mina mini-C-program jag smäckt in i Racingforumet, va? Bland annat iaf? :hihi

Undra om det är en tävling? "Hitta bildäcken-leken".

Man får en hoj eller så om man hittar alla :rolleyes:

morecore skrev:
2699318 ja titta på swedies arm. först trodde jag de va nått sagan om ringen tjo-hejsan men det kanske är ett däck. sett det nårra dagar men inte hört något om det.
Maybe it's som sort of a sign or trick? ;)

Skönt att det inte bara var jag som funderade på det! :tummenupp
Det e nog RoLLER som pillat lite..

Haha grym bild! :tummenupp
Ja jag gissar på att det är ett PR-trick helt klart.
Eller är det en KUPP som aftonbladet skulle uttryckt sig?
Någon må ha hackat sig in och filat dit ett stycke gummidäck av den runda sorten. Huvaligen! Är det såhär vi konsumenter ska uppfatta reklam va va VA VA
Sverker_olofsson.jpg

Kan det vara något däck från Bridgestone tro? Kanske någon modell av Battlax? :va

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg