Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Cybercat skrev:2637716Favorit i repris - En hel dag bara för tjejer!
Jag tänkte redan nu flagga för att den 3 augusti 2007 har SMC Stockholm Broms- och Kurvkurs på Gelleråsen. Dagen är reserverad för tjejer![]()
Vi ses där![]()
Alicia skrev:2638026Hur går en broms och kurvtagningskurs till?
Har aldrig varit på någon.
Är det följa john eller en hel del frikörning?
Gunsan skrev:2641685Är det samma pris som det varit på BoK-körningar på storbana för övrigt?
Vad är skillanden mot en vanligt BoK, förutom att det bara är tjejer som deltagare?
Låter intressant![]()
/Maria
Motfråga: måste det vara någon annan skillnad?Gunsan skrev:2641685Vad är skillanden mot en vanligt BoK, förutom att det bara är tjejer som deltagare?
/Maria
Veronica (som sitter och funderar på hur många varianter av det här svaret jag har skrivit tidigare här på Sporthoj...)Yasha skrev:Massor av info
som har fallit suveränt väl ut och varit mycket uppskattat i gocartbaneformat! Hoppas bara att uppslutningen blir tillräcklig med tanke på att det är en bit att ta sig för de flesta.Yasha skrev:2643121Motfråga: måste det vara någon annan skillnad?
Du ska se att vi hittar på något bra. Se till att boka den 3/8-2007 bara!Gunsan skrev:2643633Nix det behöver inte vara någon annan skillnad än så.
Jag var bara nyfiken om det fanns något annat litet bus som överraskning..

|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |