SBK 2001 ikväll!!!

• Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Jäklar va laggigt de va nu då!! jag som tyckte de lagga mycke när vi lira på bioflopps lina. De hände inget sist så jag stack. Ska man sammanfatta rejset på Brands Hatch så tyckte jag det var Skorpan och McB som ägde sandfållorna bäst :D

SkorvKalle skrev:
Jäklar va laggigt de va nu då!! jag som tyckte de lagga mycke när vi lira på bioflopps lina. De hände inget sist så jag stack. Ska man sammanfatta rejset på Brands Hatch så tyckte jag det var Skorpan och McB som ägde sandfållorna bäst :D

Laggade inte efter att du stack. :confused:

Tack för en trevlig körning gubbar. Mcb och Skorpan körde väldigt skickligt. Man fick sig en del goda skratt :) . Den sista rundan hade vi som stuntrunda, jag tog en hel massa screenshots. Laddar upp ett par stycken här.

Nedan, bästa tid på Valencia :p

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    37.3 KB · Visningar: 61
'Motorbreakdance' även kallad 'Skorpans bakdel'. :D

Bifogat

• 2.jpg
    2.jpg
    44.8 KB · Visningar: 60
KNAS skrev:
Tack för en trevlig körning gubbar. Mcb och Skorpan körde väldigt skickligt. Man fick sig en del goda skratt :) . Den sista rundan hade vi som stuntrunda, jag tog en hel massa screenshots. Laddar upp ett par stycken här.

Nedan, bästa tid på Valencia :p
gillar dom tiderna......dom blir nog svåra att slå :rolleyes: :D

Inte bara lek, lite kurvtagning också.

Bifogat

• image1.jpg
    image1.jpg
    39.8 KB · Visningar: 79
Kraschmästarna McB och Skorpan gör det igen.

Bifogat

• 5.jpg
    5.jpg
    40.4 KB · Visningar: 71
Luftburen Yamaha tillsammans med Kawakompisen.

Bifogat

• 6.jpg
    6.jpg
    19.4 KB · Visningar: 67
Haha, vissa av screenshotsen blev bra. Resten var för det mesta halvdana.
Jag har en idé om hur vi kan samordna det hela. Både stuntandet och det seriösa spelandet. Med hjälp av programmet teamspeak kan alla snacka med varandra i realtid (med hjälp av mikrofon såklart). Då kan man snacka om vilken bana man ska köra härnäst, om hur alla andra vurpar skickligt, om hur man ska organisera stunts och screenshottagande mm.
http://www.teamspeak.org/

KNAS skrev:
Jag har en idé om hur vi kan samordna det hela. Både stuntandet och det seriösa spelandet. Med hjälp av programmet teamspeak kan alla snacka med varandra i realtid (med hjälp av mikrofon såklart). Då kan man snacka om vilken bana man ska köra härnäst, om hur alla andra vurpar skickligt, om hur man ska organisera stunts och screenshottagande mm.
yepp,jag är på.....bara det inte drar för mycket på linan så :tummenupp
har testat det och det hackar som fan vid chatten men när man kör verkar det okej,så det kan vi testa nästa gång kanske

KNAS skrev:

Yeah, det får vi ta och prova. :tummenupp

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back