Var finns godaste hojkäket?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

freddexwing

дьявол
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
hoj hoj
Att hojåkare gärna stannar, snackar skit och tar en burgare är ju ingen nyhet. De har ju tom döpt mc-donalds efter att det just är så många hojåkare där. :rolleyes: Precis som Brasilien döpte sin flod efter volvos säljsucce. :rolleyes: Nåja nog om det, jag la upp en poll.

Den inte helt partiska originaltråden

Skriv gärna ner de lokala specialiteterna så man kan göra en bra hoj tur utefter förträffliga grillar!

/Fredde

Jag föredrar ett trevligt fik. Om ni har vägarna förbi, så tycker jag att det är värt att testa fiket som ligger vid hamnen i Kristianopel. Ett mycket bra fik i trevlig miljö..

Last edited:
Big Boy i Sundsvall är en ripoff på Max men med extra fett - jättegott. :banana

Stångebro Grill i Linköping har de bästa 150-grammarna jag ätit. Prova gärna ädelost eller tzatziki (?) varianterna. :kär

Jag röstade för Max, men egentligen så längtar jag till Sundsvall och Big Boy, en ren Max-kopia, men så mkt fetare och godare :tummenupp

Edit: där var jag lite sen tror jag :hihi

Godaste och godaste. Jag stannar när jag bli hungrig........... Då får man ta vad som bjuds.

Vegabaren är jävligt gott och bra, fin stämning också!

Min hoj äter bara blyfri 95 oktan, Statoil är en klar favorit. Den gillar inga tillsatser, den slukar soppan utan gnissel, behöver inte truga. :)

FRASSES äger på bugers, finns kanske inte i södra sverige, tyck synd...

KEBABRULLE :yoparty
Dricker inte kaffe och gillar inte sötsaker som bullar och bakelser och sånt,så fik tappar lite av sin charm för mig.

kebab...
måste bara säga det att godaste mjukglassen har de i lekeryd... finn ingen som är i närheten... :)

svampens kebab i Örebro har nog världens bästa kebabtallrik, det tycker McBudet och Blompa också :hej

JV-grillen i Lule(å)! Jävligt goda burgare och sen en specialare = Subaru-målet.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!