CS Ikväll!

Asså spelar ni inte cs längre lr vadå :confused:

Jag har inte sett någon inne på server på jätte länge :4skrika
 
Tycker det är dags att gå över till Source nu, kan inte nån dunka upp en Source SH server. Så kan vi lira lite i helgen tex ?

/N
 
JKay skrev:
Är servern uppe?
Hittar nämligen den inte!

Lystring alla nya!

CS-säsongen är slut. Vi kör på SH-servern under årets mörkare delar. Sålunda, fram till hösten är det bågeåkande, grillfester, krogen och sola samt bada som gäller.

Vi ses i september.
 
abstruse skrev:
Lystring alla nya!

CS-säsongen är slut. Vi kör på SH-servern under årets mörkare delar. Sålunda, fram till hösten är det bågeåkande, grillfester, krogen och sola samt bada som gäller.

Vi ses i september.

Glad sommar på er! :fyllisar
 
Jepp Glad sommar!!

Se nu till att vara ute en massa och inte spela cs förens till hösten så ni blir lika dåliga som en annan så man kan visa sig på servern igen ;-)

Kör mycke men lugnt med hojarna nu!
 
abstruse skrev:
Lystring alla nya!

CS-säsongen är slut. Vi kör på SH-servern under årets mörkare delar. Sålunda, fram till hösten är det bågeåkande, grillfester, krogen och sola samt bada som gäller.

Vi ses i september.

Ok...tackar för infon.
 
Egentligen borde vi ha ett avslutningsspel nu när sommaren är här.
Sista kvällen med cs 1.6 på servern. Ett par timmar någon kväll när så många som möjligt kan närvara.
Vad tycker ni?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top