Vem är Sporthoj.com's roligaste medlem?

Vem har högst utvecklad humor på SH?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
När hardcore-ironin förbjöds på SH blev det tråkigare...
Jag gillar inte Light-ironin :fatta!
Freppa å Farbror Melker (GSXvafansåkanmanintehetamedsiffroråskitR) bataljar via Fanta-reklamen var sköj. :hihi

Vad gäller folket i pollen är det jämnt skägg mellan Mattias och Bingo. Markus skulle naturligtvis också varit med. Den subtila humorns okrönte konung, matadoren som med humorn som cape får alla tjurarna att se rött och slå knut på sig själva. Den killen är fan i mig oöverträffad.

Ankan skrev:
Vad gäller folket i pollen är det jämnt skägg mellan Mattias och Bingo. Markus skulle naturligtvis också varit med. Den subtila humorns okrönte konung, matadoren som med humorn som cape får alla tjurarna att se rött och slå knut på sig själva. Den killen är fan i mig oöverträffad.

Imponerande att du kan få humor att låta så otroligt tråkigt. :tummenupp

Urban Tiger är roligast enbart för att han har lyckats få till namnet så bra. Det kan omöjligt vara hans eget då det inte kan finnas två U.T inom 2 mils radie i sverige. Sen är han inte lika dryg som Mattias, det väger tungt.

Folk som inte kan uppskatta dryghet saknar självdistans.

Sen hade Mr Brownstone det roligaste nicket förut; Herr Banan.

sandstream skrev:
Vem fan är Caffe?

Caffe vet vem sandstream är :gnissla
Vore det inte för att jag redan har skrivit upp för svart bälte i Muppsågning...

Victor skrev:
Enligt säkra källor så insåg han att det inte fanns några guss här.
Så nu återfinns han på motesplatsen.se, spaydate, playahead och något annat ställe.
Samma sak fast utan hycklet om att köra hoj allså.

Exakt, efter att ha betat av alla tillgängliga ligg här på SH så kan jag säga att jag är saligt trött på att bara få köra i tvåan, dålig intimhygien och sträva hakor.
Så istället för att ställa på hojen nu så pyntar jag in för några VIP-medlemskap till på den virtuella autostradan som har en riktig, livs levande tjej vid varje avfart :banana

Egentligen borde jag ju ha röstat på Gustav1 för han kan behöva all uppmuntran han kan få, bor ute i obygden med sin barbara och en årsprenumeration på tidningen Trailer som enda sällskap.
Gustav1, det kommer bättre tider, jag garanterar. :ryggdunk

Bingo och Urban Nigger är som rynkiga tanter som solarie-solar och går med bar mage-tröja och andra tonårskläder, bara osmakliga och malplacerade dvs.

Tysken säljer ju knark till skolbarn, det sa iaf Hagster och han borde ju veta som gick ut nian förra våren. Det är iaf inget jag sympatiserar med så han får inte min röst!

Så jag rösta på Mattias för han är den enda av de nominerade som är en sann människoälskare, skojar och sågar till höger och vänster för att muntra upp oss andra stackare i vintermörkret, han har alltid ett glatt o klämkäckt inlägg redo i fingertopparna att kasta in när de behövs som mest. Love you MAAAN :cpparty

UrbanTiger skrev:
Att det finns en som heter Urban Tiger i verkligheten hade jag ingen aning om när jag reggade mej. Bor tydligen i Arboga. Jag säger det en gång för alla, om ni blir sura så ring inte till snubben i Arboga och gaffla för han har inget med det här att göra :hihi

*Avbokar prenumerationerna på Gaytidningarna*

RoLLER skrev:
Welcome back to siten Caffe :D:D:D

Har saknat dig här!

Tack för nomineringen, med den i ryggen så kommer jag kunna trycka ner folk ända tills i hösten är här, jag är OSLAGBAR nu!

Love you TOOOO MAAAN!!

Kram

UrbanTiger skrev:

Jo! Han är rolig. Se så e han e djävel på att placera mejeriprodukter i raka fina led. Yogurten har alltid sin plats och smöret sin. :mattias

Hans ICA butik är mycket mer välorganiserad och trevlig än t ex ICA butiken vid Karlaplan. :tummenupp

Caffe skrev:
Tysken säljer ju knark till skolbarn, det sa iaf Hagster och han borde ju veta som gick ut nian förra våren. Det är iaf inget jag sympatiserar med så han får inte min röst!

Jepp, men Bingo har bäst fultjack så han får min röst!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!