sandstream skrev:
Caffe vet vem sandstream är
Vore det inte för att jag redan har skrivit upp för svart bälte i Muppsågning...
Victor skrev:
Enligt säkra källor så insåg han att det inte fanns några guss här.
Så nu återfinns han på motesplatsen.se, spaydate, playahead och något annat ställe.
Samma sak fast utan hycklet om att köra hoj allså.
Exakt, efter att ha betat av alla tillgängliga ligg här på SH så kan jag säga att jag är saligt trött på att bara få köra i tvåan, dålig intimhygien och sträva hakor.
Så istället för att ställa på hojen nu så pyntar jag in för några VIP-medlemskap till på den virtuella autostradan som har en riktig, livs levande tjej vid varje avfart
Egentligen borde jag ju ha röstat på Gustav1 för han kan behöva all uppmuntran han kan få, bor ute i obygden med sin barbara och en årsprenumeration på tidningen Trailer som enda sällskap.
Gustav1, det kommer bättre tider, jag garanterar. :ryggdunk
Bingo och Urban Nigger är som rynkiga tanter som solarie-solar och går med bar mage-tröja och andra tonårskläder, bara osmakliga och malplacerade dvs.
Tysken säljer ju knark till skolbarn, det sa iaf Hagster och han borde ju veta som gick ut nian förra våren. Det är iaf inget jag sympatiserar med så han får inte min röst!
Så jag rösta på Mattias för han är den enda av de nominerade som är en sann människoälskare, skojar och sågar till höger och vänster för att muntra upp oss andra stackare i vintermörkret, han har alltid ett glatt o klämkäckt inlägg redo i fingertopparna att kasta in när de behövs som mest. Love you MAAAN