RandomHero
Bruksare!
7 pers till så spränger vi 20.000 vallen!!!
Fan de är mer personer än vad jag har i min stad
Fan de är mer personer än vad jag har i min stad

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Swedie skrev:haha, det vore ballt. ALLA registrerade på Sporthoj går med och bildar en ny stad !![]()

Jonathan skrev:Långis, gör du en massa fejk nicks nu för att bli nummer 20.000 eller![]()

Ingen som verkar fuskregga sig. Fortf. 4 kvar...Långa farbron skrev:4 kvar...

Swedie skrev:Vafasiken. Inga mer Moppefreaks nu.

Swedie skrev:Vafasiken. Inga mer Moppefreaks nu.
Kan du köra en scan och sortera bort alla som inte varit inloggad på 6mån/1år och se hur många det egentligen är?Swedie skrev:Vafasiken. Inga mer Moppefreaks nu.
Tänk vilka samåkningar de skulle bli, o tänk vad mycket polisen skulle ha att göraSwedie skrev:haha, det vore ballt. ALLA registrerade på Sporthoj går med och bildar en ny stad !![]()
morlock skrev:Kan du köra en scan och sortera bort alla som inte varit inloggad på 6mån/1år och se hur många det egentligen är?
Frazze skrev:Grymt! Då kan vi snart starta en egen Sporthoj-stad! Fri fart överallt!
Och tänk alla moppefuckon som skulle åka runt på slangen för jämnan. :kockoRigge skrev:90% killar och skulle man strunta i skinnstället nån dag får man kompanistryk, nejtack.
Swedie skrev:haha, det vore ballt. ALLA registrerade på Sporthoj går med och bildar en ny stad !![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |