imaster
Bah
Totalt hjärnsläpp i en annars jättevälkänd kurva och så låg man på åkern i 110. Istället för att lägga ner mer som jag ville i mitten av kurvan så reste sig hojen igen vilket resulterade i en wannabeenduro-tur. Jag slog i vänster axel och höger häl lite men annars mest psykiskt omskakad, varje jävla öre jag tjänat denna sommar står i delar i släpet på gatan...
Alla kåpor utom sidopaneler och underkåpa har sprickor eller är numera välventilerade , vänster styrhalva och kopplingshandtaget är av och vänster fotpinne är böjd. Toppkåpan består av en undre del och 200 övre delar, dock så klarade sig kåpglaset av nån jävla anledning...
Så, en Mille-fighter eller en renovering till nästa säsong. Kul... Nåt att göra i vinter i alla fall...
Alla kåpor utom sidopaneler och underkåpa har sprickor eller är numera välventilerade , vänster styrhalva och kopplingshandtaget är av och vänster fotpinne är böjd. Toppkåpan består av en undre del och 200 övre delar, dock så klarade sig kåpglaset av nån jävla anledning...
Så, en Mille-fighter eller en renovering till nästa säsong. Kul... Nåt att göra i vinter i alla fall...