Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
acura skrev:"Efter påtryckningar från kvinnorna skrev han på ett faderskapserkännande och det är därför han är bunden till faderskapet."
Så det är ju inte så att han råkat på att betala underhåll bara så där.
. Däremot anser jag det vara vansinne att vilja ha barn genom spermadonation och sen komma och kräva donatorn på pengar.. :kockoCoola Ola skrev:Ja, det är jävligt stört. Hoppas de kommer brinna i skärselden! (och jag är faktiskt seriös nu)

Coola Ola skrev:Ja, det är jävligt stört. Hoppas de kommer brinna i skärselden! (och jag är faktiskt seriös nu)

Coola Ola skrev:Ja, det är jävligt stört. Hoppas de kommer brinna i skärselden! (och jag är faktiskt seriös nu)
Nienna skrev:Håller med.... om han skrev på borde han räknat ut följderna.... Däremot anser jag det vara vansinne att vilja ha barn genom spermadonation och sen komma och kräva donatorn på pengar.. :kocko
Twosaint skrev:Om jag inte har helt fel så tror jag dom här 2 lebborna hotade honom med kniv eller liknande för att han skulle skriva på.
UrbanTiger skrev:Hade han gått och lämnat sina dyra droppar organiserat via landstinget så hade det varit gratis för honom. Nu gjorde han det svart och fick ta smällen. Så är det när man bryter mot lagen.
Undrar om han fick trycka på båda samtidigt![]()
![]()

Twosaint skrev:Om jag inte har helt fel så tror jag dom här 2 lebborna hotade honom med kniv eller liknande för att han skulle skriva på.
Nienna skrev:Vart är världen på väg?? För att få ett körkort måste du genom gå test efter annat för att bevisa dej duglig för att vistas i trafiken tillsammans med dina medmänniskor... För att få ett jobb måste du ha utbildning, helst ett friskintyg och gärna arbetslivserfarenhet... För att kunna ta ett lån på banken måste du ha fast inkomst, vara fri från betalningsanmärkningar och ha ett fläckfritt förflutet..oxå det för att bevisa dej duglig nog... För att skaffa barn får man tydligen vara vilket j*vla pucko som helst!![]()
![]()
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |