Pastrana har satt dubbel blackflip!

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Sedär, nu satt den tillslut.. :)

Pastrana_dbf.jpg

Bilden ÄR äkta!

Info från annat håll.. http://www.justinhoyer.com/nc3story.htm
"Earlier that day we got to witness pastrana attempting the double backflip, all im going to say is CRAZY! look for it in the new movie coming out this fall."

Grymt sjuka trick!

Såg när dom tränade på tv förut och landade i en såndär skumbasäng. Dom hade stora problem med att dom snurrade för fort när dom skulle landa men det verkade ju gå endå :tomten

Kommer ihåg när han satte den första backflippen på xgames för ett gäng år sedan. Tyckte då att det var helt sjukt, men nu har ju ribban höjts ett par snäpp... :3freak

Då är det väl bara att vänta på en no hander double backflip tsunami with no hander landing! :rofl

Tiger302 skrev:
Då är det väl bara att vänta på en no hander double backflip tsunami with no hander landing! :rofl

Backflip tsunami :rofl

Nä men allvarligt! Gillar Travis skarpt å undrar vad nästa trick blir! Han var ju först i världen med 360 så varför inte en 720 med skruv :yoparty Dom kan ju göra helt sjuka rotationer med sinna Fiddybikes i skumgropen!

off topic: men min lillebror(7 år) var först i världen med "backflipp to stoppie"
Det var med en hemabyggd minimoppe med trimmad Husqvarna 50cc motor o skottkärrshjul. Han hade gett sig fan på att köra ifatt mig på min Yama 80 på åkern!

När han var ifatt så bestämmde jag mig för att åka upp för en grässlänt och hoppa över vägen ner på nästa åker, sagt o gjort, och brorsan tog samma väg men hade inte övat så mycket hoppteknik, vilket resulterade i en mycket bakåtlutad körställning, sen måste han ha träffat vägkanten lite olyckligt för han skickade nästan moppen rakt upp i luften med lite rotation bakåt. Tyvär hade han lite för dålig rotation så han landar på framhjulet och åker över vägen i värsta "pungkross style" på framhjulet, när han kommer till vägkanten får han styrwobbel o flyger över styret o landar längst ner i diket!

Så där har ni den "backflipp to stoppie" jag tyckte det var skitfränt men han grinade bara, mest av chocken kanske :hihi

Lunkan skrev:
Backflip tsunami :rofl

Nä men allvarligt! Gillar Travis skarpt å undrar vad nästa trick blir! Han var ju först i världen med 360,,,

Apapap....Deegan satte en 360 lite före Pastrana under samma tävling.
Egentligen så heter det Mulisha Twist eftersom den som sätter tricket först får döpa det.

rejser skrev:
Apapap....Deegan satte en 360 lite före Pastrana under samma tävling.
Egentligen så heter det Mulisha Twist eftersom den som sätter tricket först får döpa det.

Där ser man, har bara sett delar ur den X-GAMES tävlingen! Först missar ju 199 landningen sen försöker han igen å sätter den, håller nästan på o ramma en kameragubbe!

men "Mulisha Twist" är ett skapligt mycke coolare namn än "360" så gärna för mig!

skoteridioten skrev:
Sedär, nu satt den tillslut.. :)

Pastrana_dbf.jpg

Bilden ÄR äkta!

Info från annat håll.. http://www.justinhoyer.com/nc3story.htm
"Earlier that day we got to witness pastrana attempting the double backflip, all im going to say is CRAZY! look for it in the new movie coming out this fall."
Jaha och bilden visar en enkel backflip,,,

ser nästan ut som en screenshot från hans xbox soel

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma