10 år på kåken för....

Man kan säga att han blev tagen med handen i kakburken.

Aouch.. :3freak

Last edited:
Rasorblade skrev:
Men hallå?? Man slutar aldrig förundras vilka människor det finns :kocko
Man förvånas heller inte över USA och deras straffskala, räcker det inte att gubben får sparken?

Det MÅSTE vara upphetsande att ha makt över liv och död så jag förstår hans "problem"!!! Det ligger något erotiskt i orden "härmed dömer jag dig till döden!"... :D

Vafan ska man göra när man tvingas lyssna på ditten å datten som skall skilja sej m.m m.m..tråkigt = roligare starta pumpen :yoparty

:rofl :rofl :rofl

Han tyckte väl att jobbet var tråkigt.
Det var ju en av snubbarna Frdrik och Filip eller vad dom heter i High Chaparall som hade så tråkigt jobb så han ronkade 10 ggr om dan.

Funkar sånt där? I så fall kanske man skulle köpa sig en pump att fördriva tiden med på fredagseftermiddagar......

Åklagaren kommer under rättegången att presentera 180 timmar bandinspelningar från rättegångar - där man ibland kan höra det svischande ljudet från vakuumpumpen. :rofl

Vidare vill åklagaren få tillstånd att visa ett foto som ett vittne ska använda för att identifiera domarens penis.

Kul att få en bild tagen på snorren som andra skall se :3freak

morlock skrev:
Man förvånas heller inte över USA och deras straffskala, räcker det inte att gubben får sparken?
Du menar att det inte var så hemskt att gubben troligtvis suttit och utdelat livstidsstraff och dödsstraff och diverse andra domar som helt och hållet förstört människors liv medans han suttit och slitit i grisen och då troligtvis inte varit så koncentrerad? Jag tycker fan det låter lämpligt med 10 år. Perversa gubbjävel.

honkiie skrev:
Du menar att det inte var så hemskt att gubben troligtvis suttit och utdelat livstidsstraff och dödsstraff och diverse andra domar som helt och hållet förstört människors liv medans han suttit och slitit i grisen och då troligtvis inte varit så koncentrerad? Jag tycker fan det låter lämpligt med 10 år. Perversa gubbjävel.

Jag tycker alla former av perversioner borde ge minst 10 års fängelse.

honkiie skrev:
Förvisso, men dommarn har ju en armé på 20 pers som lägger domen...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg