"FUBAR"
Måste lära mig bromsa på slangen..
Haha vilken sjuk jävel http://www.expressen.se/index.jsp?a=440421
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Man förvånas heller inte över USA och deras straffskala, räcker det inte att gubben får sparken?Rasorblade skrev:Men hallå?? Man slutar aldrig förundras vilka människor det finns :kocko
morlock skrev:räcker det inte att gubben får sparken?

Jepp, en pensionärsspark borde gubbfan fåCarpe me skrev:Sparken från vad? Att vara pensionär?
![]()

Carpe me skrev:Sparken från vad? Att vara pensionär?
![]()
Du menar att det inte var så hemskt att gubben troligtvis suttit och utdelat livstidsstraff och dödsstraff och diverse andra domar som helt och hållet förstört människors liv medans han suttit och slitit i grisen och då troligtvis inte varit så koncentrerad? Jag tycker fan det låter lämpligt med 10 år. Perversa gubbjävel.morlock skrev:Man förvånas heller inte över USA och deras straffskala, räcker det inte att gubben får sparken?
honkiie skrev:Du menar att det inte var så hemskt att gubben troligtvis suttit och utdelat livstidsstraff och dödsstraff och diverse andra domar som helt och hållet förstört människors liv medans han suttit och slitit i grisen och då troligtvis inte varit så koncentrerad? Jag tycker fan det låter lämpligt med 10 år. Perversa gubbjävel.
Chris Ash skrev:Jag tycker alla former av perversioner borde ge minst 10 års fängelse.
Försöker du låta nedlåtande eller var det menat som ett skojigt skämt från din sida?Chris Ash skrev:Jag tycker alla former av perversioner borde ge minst 10 års fängelse.

Förvisso, men dommarn har ju en armé på 20 pers som lägger domen...honkiie skrev:Du menar att det inte var så hemskt att gubben troligtvis suttit och utdelat livstidsstraff och dödsstraff och diverse andra domar som helt och hållet förstört människors liv medans han suttit och slitit i grisen och då troligtvis inte varit så koncentrerad? Jag tycker fan det låter lämpligt med 10 år. Perversa gubbjävel.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |