Styrfylla

Exterior

Ny medlem
Gick med
6 May 2005
Hoj
Såld...
Jag har för mig att jag hört rykten om att körkortet kan ryka om man åker dit för styrfylla, kan det verkligen stämma. :va Kom att tänka på det så här lagom till helgen :fyllisar

Rock on! :yoparty

Exterior skrev:
Jag har för mig att jag hört rykten om att körkortet kan ryka om man åker dit för styrfylla, kan det verkligen stämma. :va Kom att tänka på det så här lagom till helgen :fyllisar

Jag har hört rykten om att man kan få ont i tån om man släpper en tv på foten, kan det verkligen stämma? Jag funderar på att hjälpa en polare flytta i helgen.

Exterior skrev:

... hoppas du syftar på trampcykel

Exterior skrev:

du kan bli av med körkortet om du GÅR på stan o skriker!

Inte lätt att få svar... :hihi

Blir det körkortsindragning vid styrfylla på mc (antar att samma regler som för bil gäller)? Endast vid grov styrfylla?

Och nej, jag planerar inte att köra full...

Exterior skrev:

Att köra båge full är något helt annat än att köra bil full. Därför borde det ju vara lagligt. Ja menar, det är ju ändå en båge vi snackar om! :tummenupp

/I

korvgubbe skrev:
Jag har hört rykten om att man kan få ont i tån om man släpper en tv på foten, kan det verkligen stämma? Jag funderar på att hjälpa en polare flytta i helgen.

HAHAHAHA!!!!!!! :lol :lol :rofl :hihi :rofl :hihi :lol

Jag kör full alltid, det är mycket bättre. Inga nackdelar, bara att köra. :tummenupp

Fylla bakom styret på en tvåhjuling kan leda till körkortsindragning oaktat om det finns en motor på cykeln. Risken för indragning i samband med motorlös fyllekörning är dock mindre än om motor finns.

Du kan fan bli av med kortet om du inte hittar bilen på stormarknadsparkeringen!

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti