Chans att prova RR

Arthur Dent

Inge Vidare Snabb
Gick med
28 Sep 2004
Hoj
1100 F, och en trave smått
Måndagen den 3 Oktober har du som är intresserad av att börja åka, chansen att prova en 125 standard cykel på Gelleråsen/Karlskoga. Vi vänder oss alltså till dig mellan 13-20 år. Egen hjälm är nästan ett krav, men resten tror jag vi kan fixa på plats.

Klockan 10.00 är det samling i depån för lite genomgång av cyklar och regler.
Klockan 11.00 räknar jag med att vi börjar, och håller sen på till 17.00

Det är även ett tillfälle för dig som redan åker 125 junior, och har planer på att knalla upp till nästa år, att provåka en ny hoj. Det i sin tur betyder att du som har planer på att sälja din 125 racer eller 250 standard/racer kan ringa mig, så ska vi försöka sy ihop det.

Passa på nu! :7peta Ta chansen att få känna på hur jämrans kul vi faktiskt har när vi får åka fort, på ett riktigt och säkert sätt. Du måste ringa och anmäla dig, vi har en viss begränsning på antal deltagare.

Stefan Carlsson 0708-342695
Gunnar "GG" Olsson 0707-615507
SMC RoadRacingFabriken

Priset är satt till 400:- Mike Luff har varit generös och begärt en mer symbolisk summa, för att täcka dom faktiska kostnaderna.
Och ytterligare en viktig grej. Är du under 18 år måste en, eller bägge föräldrarna vara med.
Anmälaningsavgiften sätter du in på PG 4217248-6
Och glöm inte namn pers.nr. och en telefon där jag kan nå dig.
Kul är att det ringer mycket folk och ställer frågor. Tyvärr har "GG" ett jobb där han ibland har svårt att ta telefon, så ring hellre mig, Stefan på 0708-342695

Kom igen. Rota runt lite långt ner i reptilhjärnan. Visst känner DU väl någon ung förmåga som vill komma med och provåka lite. Håll med om att det vore fint om vi får se fullt startfält i juniorklassen. Bättre tillfälle än så här blir det inte.

:Bugar :Bugar :Bugar

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...