Olycka nynäshamn 3 mc 2 bilar

Itacha75 skrev:
Var den omkomne inte värd mer text än så? TRAGISKT!

R.I.P. :(

Tråkigt för alla inblandade, anhöriga osv.

Expressen är ju lite lustiga när dom lägger in annonser mitt i alltihopa, lätt att missa som du kanske gjorde... Hände väl säkert ganska nyligen...:

"Polis och räddningstjänst är på väg dit just nu.

Mer information inom kort"

Usch, låter läskigt. Dock säger nåt mig att det kan vara glidar-hojjar, då de ofta åker i stora grupper, bara en tanke :3freak

Rip, onödigt och trisst

Såg nyss på lokala nyheterna där de berättade om olyckan, en död motorcyklist som sagt och 2 skadade motorcyklister. De i bilen/bilarna klarade sig utan skador. De visade inga bilder eller så, tänkte man kunde sett vilken typ av hojar det var, samt vart någonstans i Sorunda. Tragiskt :(

Mycket tråkiga nyheter, tankar till anhöriga av personen som avled.

V.I.F

Kom just därifrån, men jag såg inget. Läskigt, det kunde lika gärna varit jag......

Det finsn en otäck fyrvägskorsning där som jag missade. Hade flugit rakt över den om jag nu inte hade kört så försiktigt.....

Vi åkte förbi olycksplatsen idag runt 13-tiden, mötte några andra hojåkare som berättade om 4 glidare som hade kört in i varandra, själv såg jag tre, två på vägen och en i diket. Brandkåren var på plats och tog hand om en person på vägen och en annan stod bredvid. Hojarna såg rätt oskadda ut, jag kunde inte tänka mig att en person dog där. Obehagligt att höra det sen.

Det här var på vägen mellan St Vika och Rosenhill, vid en liten avtagsväg någon kilometer norr om macken i Sorunda.

Senare avslutades turen med ett befarat armbrott... ingen bra dag idag.

Alltid lika tråkigt höra om mc-olyckor, men framförallt tragiskt för alla inblandade, släkt och vänner. :(

Ett par tdiningsklipp, från Metro och Stockholm City.

/B

Bifogat

• MetroStockholm20050912.jpg
    MetroStockholm20050912.jpg
    78.7 KB · Visningar: 363
  • StockholmCity20050912.jpg
    StockholmCity20050912.jpg
    99.9 KB · Visningar: 430
benkar skrev:
Alltid lika tråkigt höra om mc-olyckor, men framförallt tragiskt för alla inblandade, släkt och vänner. :(

Ett par tdiningsklipp, från Metro och Stockholm City.

/B

3 glidar hojjar
Jag och Bear kom strax efter brandmännen, det såg inget trevligt ut mc:s och folk utspridda lite överallt.

Tragiskt tankar går till familj och vänner.

Stockel skrev:
Vi åkte förbi olycksplatsen idag runt 13-tiden, mötte några andra hojåkare som berättade om 4 glidare som hade kört in i varandra, själv såg jag tre, två på vägen och en i diket. Brandkåren var på plats och tog hand om en person på vägen och en annan stod bredvid. Hojarna såg rätt oskadda ut, jag kunde inte tänka mig att en person dog där. Obehagligt att höra det sen.

Det här var på vägen mellan St Vika och Rosenhill, vid en liten avtagsväg någon kilometer norr om macken i Sorunda.

Senare avslutades turen med ett befarat armbrott... ingen bra dag idag.
Som sagt riktigt obehagligt att höra att nån dog, såg ju inte så värst farligt ut. Mina tankar går till vänner o familj.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul