biljett överlåtes till Sturup 11/9

Kung Otto skrev:
:va Enl.listan så e du bokad i gul :confused:

tack för infon...dåsäger vi gul då.Anledningen är att vi är ett gäng RR som ska till Everlöv och dricka eldvatten hela natten.Och då passar det sig inte att komma bakfull till körning.

CorbenDallas skrev:
Precis rätt grupp för Otto. NOT!
Det är dock bättre att Kung Otto kör i gul grupp än att VV gör det, Kung Otto är en duktig och säker förare som inte gör fula saker på banan.

Det hela handlar om att respektera regler, något som verkar svårt att hantera av vår egen outlaw Mr VV.

:tungan

Jag pm:a VV innan jag kolla listan gul grupp är inget för mig,då flaggar jag
hellre.Så vv är det röd lr gul?Är det gul så var din annons felaktig och då får
du överlåta den till någon annan.Isåfall kör jag hellre i vit.
jag har krypkört i gul :( och blivit svartflaggad

?

....Inte visste jag att man kan bli svartflaggad for att man kor for sakta :hihi
Kung Otto skrev:

Kung Otto skrev:
Som vanligt har VV bokat sig i gul grupp, ingen förstår varför, kör man 1.12 så kör man i Röd grupp eller Vit.

GSXR1100R skrev:
Det är dock bättre att Kung Otto kör i gul grupp än att VV gör det, Kung Otto är en duktig och säker förare som inte gör fula saker på banan.

Det hela handlar om att respektera regler, något som verkar svårt att hantera av vår egen outlaw Mr VV.

:tungan

Jag har beslutat mig för att följa dessa regler framöver.......Jantelagen är stark i detta land,även bland hojfolk.....

GSXR1100R skrev:
Som vanligt har VV bokat sig i gul grupp, ingen förstår varför, kör man 1.12 så kör man i Röd grupp eller Vit.
kan det bero på att man inte sitter vid datorn 00.01 och bokar på som ett djur. Det räcker med att man kommer in dagen efter så finns det i princip inga biljetter kvar......
Enda fördelen med att åka i gul grupp är ju att man får öva sig på att köra om :D men det gäller iof även i röd grupp :arsele

BILJETTEN ÄR FORTFARANDE TILL SALU : GUL grupp. PM:a så jag vet.
OM den inte blir såld ses vi på SRW på söndag!!! :tummenupp

Von Vettet skrev:
Jag har beslutat mig för att följa dessa regler framöver.......Jantelagen är stark i detta land,även bland hojfolk.....
Fantastiskt... men det får du bevisa nu på söndag, inga fulingar nu VV :tungan

Vafan ska du köra ismma grupp som mej, nu blev jag jätterädd VV. :7peta :rolleyes: :yoparty

Ska bli riktigt kul o se om jag kan hålla dit tempo............du kan väl hålla igen lite på rakorna? :rofl

PIX skrev:
Vafan ska du köra ismma grupp som mej, nu blev jag jätterädd VV. :7peta :rolleyes: :yoparty

Ska bli riktigt kul o se om jag kan hålla dit tempo............du kan väl hålla igen lite på rakorna? :rofl
Nej,,,,jag kommer att bli jagad av gula faran!!! klart vi ska rejsa som djur mot varann,,,....men inga omkörningar på insidan.för då blir du varnad!! :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT