Von Vettet
Ny medlem
har biljett till röd grupp. skicka p.m så jag vet!!
160 pengar as usual....
VV
160 pengar as usual....
VV
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Von Vettet skrev:har biljett till röd grupp. skicka p.m så jag vet!!
160 pengar as usual....
VV
Kung Otto skrev:Enl.listan så e du bokad i gul
![]()
Precis rätt grupp för Otto. NOT!Von Vettet skrev:biljetten gick till kung otto.....![]()
Det är dock bättre att Kung Otto kör i gul grupp än att VV gör det, Kung Otto är en duktig och säker förare som inte gör fula saker på banan.CorbenDallas skrev:Precis rätt grupp för Otto. NOT!
Kung Otto skrev:Jag pm:a VV innan jag kolla listan gul grupp är inget för mig,då flaggar jag
hellre.Så vv är det röd lr gul?Är det gul så var din annons felaktig och då får
du överlåta den till någon annan.Isåfall kör jag hellre i vit.
jag har krypkört i guloch blivit svartflaggad
Som vanligt har VV bokat sig i gul grupp, ingen förstår varför, kör man 1.12 så kör man i Röd grupp eller Vit.Kung Otto skrev:Jag pm:a VV innan jag kolla listan gul grupp är inget för mig,då flaggar jag
hellre.Så vv är det röd lr gul?Är det gul så var din annons felaktig och då får
du överlåta den till någon annan.Isåfall kör jag hellre i vit.
jag har krypkört i guloch blivit svartflaggad
GSXR1100R skrev:Det är dock bättre att Kung Otto kör i gul grupp än att VV gör det, Kung Otto är en duktig och säker förare som inte gör fula saker på banan.
Det hela handlar om att respektera regler, något som verkar svårt att hantera av vår egen outlaw Mr VV.
![]()
kan det bero på att man inte sitter vid datorn 00.01 och bokar på som ett djur. Det räcker med att man kommer in dagen efter så finns det i princip inga biljetter kvar......GSXR1100R skrev:Som vanligt har VV bokat sig i gul grupp, ingen förstår varför, kör man 1.12 så kör man i Röd grupp eller Vit.
Fantastiskt... men det får du bevisa nu på söndag, inga fulingar nu VVVon Vettet skrev:Jag har beslutat mig för att följa dessa regler framöver.......Jantelagen är stark i detta land,även bland hojfolk.....
Nej,,,,jag kommer att bli jagad av gula faran!!! klart vi ska rejsa som djur mot varann,,,....men inga omkörningar på insidan.för då blir du varnad!!PIX skrev:Vafan ska du köra ismma grupp som mej, nu blev jag jätterädd VV.![]()
![]()
Ska bli riktigt kul o se om jag kan hålla dit tempo............du kan väl hålla igen lite på rakorna?![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |