Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jaså jobbar han på Umeå trafikskola nu. Dan är bra framförallt är han skitduktig på att köra vilket långt ifrån alla körlärare är.madmagnus skrev:umeå vännäs kan dra åt helvete enligt mig! dom lovade mig en massa som dom inte höll! ringde aldrig upp när jag sökte dom osv! fick sedan hjälp av Dan som hade Sven å Tages tidigare! jobbar numera åt Umeå trafikskola! (tror jag det heter) dom har gjort massa radioreklam i sommar på radio rix! hursomhelst var det skitbra service, bokning av lektionerna via internethan har dessutom inte haft en enda kuggad elev i år!
jupp! han ingick i köpet när dom köpte upp sven å tages! här e länken till hemsidan! http://www.umeatrafikskola.nu/RJ skrev:Jaså jobbar han på Umeå trafikskola nu. Dan är bra framförallt är han skitduktig på att köra vilket långt ifrån alla körlärare är.
madmagnus skrev:umeå vännäs kan dra åt helvete enligt mig! dom lovade mig en massa som dom inte höll! ringde aldrig upp när jag sökte dom osv! fick sedan hjälp av Dan som hade Sven å Tages tidigare! jobbar numera åt Umeå trafikskola! (tror jag det heter) dom har gjort massa radioreklam i sommar på radio rix! hursomhelst var det skitbra service, bokning av lektionerna via internethan har dessutom inte haft en enda kuggad elev i år!
obruT skrev:men Rolf är kung
Freddy82 skrev:Jag har haft Patrik på Centrala (förr sven&tages) till både A & B - kortet, så han kan jag rekomendera.[/QUOTE
Samma här![]()

|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!