FÖLÅT för denna tråd men ändå =)

om han bara vill ha seriösa svar så kanske han skulle börja med att skriva en seriös annons :hihi

"och har en toppfart på hela 210 km/h, om ni inte tror mej så är det bara att komma och prova..."

Någon som bor i Jönköping? :)

mätaren visar nog fel skulle jag tro. nån som vet var man kan få tag på ett liknande dekal-kitt föresten?

Dioxin skrev:
Han menar nog 120... stackar'n råkade skriva fel.... :D
Jag tror killen är seriös och har kopplat hastighetsmätaren fel elr nått...alltså att han använder samma saker nere i hastighetsmätaren som man ska göra när man kör med 21" hjul på.....då blir de väll jättefel elr:va....så när han kör i verkliga kanske 140km/h så står de 200 på mätaren istället.....elr så är han bara otroligt dum i huvvet....

Edit: kanske har otur när han tänker...

Smid kille som inte tänker på att han inte kör ifatt/ifrån så himla många bilar när han dundrar fram i 210? Folket har väl börjat köra väldigt mycket fortare.

Asså om man ligger på motorvägen och pressar den, så mätarn står på 210, bör man då inte reagera när man inte i princip blåser om allt?

zpeppy skrev:
Jag tror killen är seriös och har kopplat hastighetsmätaren fel elr nått...alltså att han använder samma saker nere i hastighetsmätaren som man ska göra när man kör med 21" hjul på.....då blir de väll jättefel elr:va....så när han kör i verkliga kanske 140km/h så står de 200 på mätaren istället.....elr så är han bara otroligt dum i huvvet....

Edit: kanske har otur när han tänker...

Skulle tro att det e det där med däcken för ett 17'' motard däck snurrar ju fan så mkt mer än ett 21'' cross hjul

Back