Missa inte SportExpressen idag 21.30

Nordgren

Team ägare, fd racerförare
Gick med
12 Mar 2003
Ort
Norra Sverige, Nykvarn ett sten kast från fjollträ
Hoj
Honda RS125 & 3xHonda TSR250 & Honda CBR900RR
Missa inte SportExpressen idag 21.30

Kom gärna med Feedback men ni som är förare tänk på att programmet inte är gjort med er förare som enda målgrupp.

Missa inte heller avslutningsscenen där man klart kan se vilka känslor racing kan framkalla...
 
Nordgren skrev:
Missa inte SportExpressen idag 21.30

Kom gärna med Feedback men ni som är förare tänk på att programmet inte är gjort med er förare som enda målgrupp.

Missa inte heller avslutningsscenen där man klart kan se vilka känslor racing kan framkalla...
ja du, om det gick att få in, ingen jag känner i hela stan har det..
 
Går det att få tag på program som sänder hela rejsen? Skulle vara kul att se från fler vinklar m.m.
 
Nä, jag kommer inte att våga prata med Oscar i fortsättningen heller. Han verkar vresig.
 
Jag tycker dagens program var riktigt bra! Klar förbättring om man jämför med första programmet. Tummen upp! :tummenupp
 
oscar skrev:
Nu förstår jag inte vad du menar! Vadå känslor?? :D


:rofl :rofl

Garvar inte åt vurpan, men satan vad länge du ändå måste vart förbannad :rofl
Tur att du fick vänta på bogseringen innan du blev insläppt i depån igen :rolleyes:
Kasta hjälmar o grejer, ta en valium ;)

Men hajar varför du var sur, ruggigt snyggt kört fram till vurpan :tummenupp
 
Berra skrev:
Jag tycker dagens program var riktigt bra! Klar förbättring om man jämför med första programmet. Tummen upp! :tummenupp

De har hållt ruskigt bra nivå hela säsongen men håller med om att de ändå har blivit bättre och bättre. Saknar 125r, dock. Sen som jag sagt tidigare, inte mycket tv-tid för sponsorernas banners.. visades de öht idag?
 
jP skrev:
De har hållt ruskigt bra nivå hela säsongen men håller med om att de ändå har blivit bättre och bättre. Saknar 125r, dock. Sen som jag sagt tidigare, inte mycket tv-tid för sponsorernas banners.. visades de öht idag?


Ingen som har avsnittet och kan lägga upp det för oss som inte kunde se det ?
 
oFFkeFF skrev:
:rofl :rofl

Garvar inte åt vurpan, men satan vad länge du ändå måste vart förbannad :rofl
Tur att du fick vänta på bogseringen innan du blev insläppt i depån igen :rolleyes:
Kasta hjälmar o grejer, ta en valium ;)

Men hajar varför du var sur, ruggigt snyggt kört fram till vurpan :tummenupp

Blir arg bara när jag ser det nu igen, och det känns ju inte bättre av att Micke var 40 sek före tvåan... :mad:
Hjälmen var ändå skrapad så den kan kastas hur mycket som helst! :)
När jag hade lugnat ner mig lite så gick jag ock satte mig med de andra klotjönsarna, och då kommer Nyteknik fram och säger: "Ser du så bra Gustav kör, han är uppe på blablabla-plats nu!?" Om jag inte ströp honom där så kommer jag aldrig göra det... :D
 
Ååh jag missade när Oscar kraschade på racet. Men såg highsidern i depåsvängen, han var ganska glad då också.
Det verkar som om humöret har något med skåne att göra. Jag noterade en annan person från skåne som också kastade saker omkring sig. Är det så att det är frustrerande att bo i skåne? :D
 
eus skrev:
Ååh jag missade när Oscar kraschade på racet. Men såg highsidern i depåsvängen, han var ganska glad då också.
Det verkar som om humöret har något med skåne att göra. Jag noterade en annan person från skåne som också kastade saker omkring sig. Är det så att det är frustrerande att bo i skåne? :D
Har inget med var man bor att göra! ..men om tävlingen är slug, hojen skrot och en 2h gammal hjälm blir totalkvaddad så förtjänar den att kastas i sanden!

Lägg upp den nu någon!!!!!!
 
kajlyl skrev:
Har inget med var man bor att göra! ..men om tävlingen är slug, hojen skrot och en 2h gammal hjälm blir totalkvaddad så förtjänar den att kastas i sanden!

Lägg upp den nu någon!!!!!!
Hahaa en till :rofl
Man riktigt ser frustrationen i din text.

oscar skrev:
Nyteknik fram och säger: "Ser du så bra Gustav kör, han är uppe på blablabla-plats nu!?" Om jag inte ströp honom där så kommer jag aldrig göra det...
Nyteknik vet verkligen vad man ska säga och när. :D
 
eus skrev:
Hahaa en till :rofl
Man riktigt ser frustrationen i din text.


Nyteknik vet verkligen vad man ska säga och när. :D


Vad menar du med att vi är frustrerade?? Jag förstår inte....



(Jävla skiiithoj....)
 

Bifogat

  • bw2004-6510.jpg
    bw2004-6510.jpg
    124.1 KB · Visningar: 314
Tja!
Riktigt kul å se svensk racing! Bra jobbat Nordgren! Jag, DP och Brazze käkade tex mex och njöt av mat, dricka, racing och aluminuim som skrapar mot asfalt ackomagnerat av plast som brister...
Håkans kommentar "Han har en pinne uppsparkad i arslet" lär ju gå till historian..hehe
Jag hoppas alla huvudklasser kommer filmas i framtiden..vill oxå vara med i TV :)

/JPS
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top