Starka bilder från min skada!

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Är det okej att lägga upp ganska starka bilder från när jag skadade mig den 30 april?

Det är i klass med rotten.com.....

Mavve skrev:
Är det okej att lägga upp ganska starka bilder från när jag skadade mig den 30 april?

Det är i klass med rotten.com.....

Varna i rubriken sen är det nog tillåtet.

På första bilden är jag helt död men sen vaknade jag igen och såg att de fotade så jag försökte le på andra bilden - var helt nerdrogad iaf :yoparty

Bifogat

• skada1.JPG
    skada1.JPG
    36.9 KB · Visningar: 913
  • skada2.JPG
    skada2.JPG
    71.3 KB · Visningar: 2,026
På bild 2 ser man att en bilstolpe åkt rakt in till hjärnan så skallen spräcktes. Deformationen är given.

Studerar man dem ser de nog rätt överjävliga ut.....

Pettan skrev:
Hur gick det då?

Jag är död idag....

Vaddå hur gick det?

Jag lever och fungerar precis som innan nästan. Tränar o bråkar som vanligt men med 45 fina små ärr i huvet bara.
Förlamad i pannan och känningar i nacken lite ibland, men annars är det lugnt.

Starka bilder var lite mildt :3freak fy fan vilken smäll det lär ha vare.. :död

Otäcka bilder!Gott att du är i livet :tummenupp Vad hände?

jonte76 skrev:
Otäcka bilder!Gott att du är i livet :tummenupp Vad hände?

Jag cyklade på väg till mitt jobb. Precis som alla andra dagar tar jag samma väg även denna dagen, men bara det att nu kom det en bil från vänster som bara kör över min cykelväg så jag nitar båda bromsar o ställer mig på framhjulet o slår i sidan på bilen. Sen blev det svart o jag vaknar upp krypandes på asfalten o hör och känner hur blodet pumpar ut från pannan och det enda jag tänker på är att jag måste komma i tid till jobbet och kan inte minnas inloggningskoden för grinden o retar mig på det. Ska det vara så när man slår sig i huvet minns jag att jag tänkte.
Sen kom nån o slåg omkull mig så jag landa på rygg o höll för pannan med handen.
Rätt vad det var så kom ambulansen o satte på nackkrage o upp på britsen o sen fick jag en syrgasmask över huvet liggandes i ambulansen.

Kör in snabbt som fan genom korridorerna o in i magnetröntegen där jag hajar till lite när de kommer in med BULTSAX för att klippa av pattepiercingarna jag hade då. KLIPP sa det bara =)

De hittade ingenting o sen fick jag sy lite i huvet.
Efter de sytt kunde jag precis resa mig upp o gick bort o tvättade av lite blod i huvet o sen fick jag åka rullstol till mitt rum där jag blev liggandes i 3 dagar.

När kompressorn åkte av dagen därpå blev man ju lite chockad men det såg ju värre ut med alla trådar som hängde från pannan med.

Nu är jag återställd o ska snart iväg o träna ninja o skit......

Shit, men deformerad var ju lite att ta i. Jag har en polare som fick en lycktstolpe i huvudet i 160km/h, där kan man snacka deformerad!!!

Skönt att du mår bra iaf!!

MVH Martin

Hmmm... tror jag hittat en anledning till att använda cykelhjälm från och med nu... :3freak

Tur att det gick så "bra" som det gjorde.

glenoyne skrev:
Shit, men deformerad var ju lite att ta i. Jag har en polare som fick en lycktstolpe i huvudet i 160km/h, där kan man snacka deformerad!!!

Skönt att du mår bra iaf!!

MVH Martin

Kolla bild2 lite noggrannare ang deformationen.

Hoppas din polare klarade sig iaf....

Mavve skrev:
Kolla bild2 lite noggrannare ang deformationen.

Hoppas din polare klarade sig iaf....

Jorå, nu såg jag. Jo, han var död i några minuter men hoppade igång på sista återupplivningsförsöket!

MVH Martin

fireblade skrev:
Hmmm... tror jag hittat en anledning till att använda cykelhjälm från och med nu... :3freak

Tur att det gick så "bra" som det gjorde.

Satan i gatan! Det där var riktigt riktigt vidrigt.

Skönt att höra att du fungerar som människa igen.

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back