olycka igen

Nä, enligt Tvärsnytt avled han...

Passerade precis olycksplatsen efter att jag varit och tankat hojen.
Det var ingen trevlig känsla, asfalten var fortfarande så varm så att det ångade om den.
Från stället där hojen gått av vägen var det ungefär 250m till det ställe där den stannat och mitt på den sträckan hade den slagit i ett broräcke...
Vad jag kunde se fanns inga bromsspår och som cykeln hade gått ned i diket såg det inte heller ut som att han gjort en undanmanöver.
Detta mitt på en raksträcka på ca 2km.

Usch...

Jag passerade där under bärgningsarbetet, hojen var brandskadad och det var mörkt så jag såg inte mer än att det gick in fyra avgasrör i motorn. 100 meter längre bort stog en hoj med hjälmen på tanken, måste ha varit kompis till den som vurpade, vad jag kunde se så var det en blå R1.

Det verkar inte som om det gick så bra för honom/henne ,,
när ska dessa dystra besked sluta komma ?

fasen bröder o systrar ta det försiktigare ute i det stora farliga vägnät vi har ,, gasa av er REJÄLT på bana istället ,,

// Jocke i köping

..fick just reda på vem stackarn var.
En kille från Hallsberg, vet inte om jag ska skriva ut namn, så jag lugnar mig..

R.I.P

Jag såg spåren idag, svart märke från "framhjulsnedsättningen" därefter ca 150m wobbelspår på asfalten innan hojen gått ned i diket och sedan har det gått drygt 100m i diket innan staketet...
Det lär ju inte ha gått i 90km/h iaf...

Även om det gick i 90km/h eller inte så är det hemskt iaf.
Elias fick ett kort liv och många saknar honom.

Ägna en tanke åt hans familj, vänner & bekanta!

*Vila i frid Elias*

Zandrah skrev:
Även om det gick i 90km/h eller inte så är det hemskt iaf.
Elias fick ett kort liv och många saknar honom.

Ägna en tanke åt hans familj, vänner & bekanta!

*Vila i frid Elias*

Elias D? Eller finns det fler Elias i Hallsberg som är lika gamla...?

Zandrah skrev:
Nej du har rätt, tyvärr..
Kände du honom?

Nja, mycket ytligt. Vi hälsade väl på varnadra om vi möttes men inte mer än så... "Kände" honom genom bekantas bekanta typ.

erik skrev:
Nja, mycket ytligt. Vi hälsade väl på varnadra om vi möttes men inte mer än så... "Kände" honom genom bekantas bekanta typ.

Lite samma här. Under min gymnasietid umgicks jag mycket med handbollsgrabbar från Hallsberg, känner igen honom därifrån eftersom han också lirade handboll + att han var på samma fest som jag på midsommar i år.

Även fast man inte känner en person så himla väl, så känns det alltid lite extra när någon försvinner sådär hastigt.

Back