Nu ere bara en timme kvar tills Discovery skjuts upp
Man kan se spektaklet på NASA tv från den här sidan:
http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/index.html
kräver Real player
Fan va det ska dåna
Hade nöjet att vara på Kennedy Space Center i våras när en
kommunikations sattelit sköts upp, den raketen var endast 4m i diameter men
det var klart imponerande.
Man kan se spektaklet på NASA tv från den här sidan:
http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/index.html
kräver Real player
Fan va det ska dåna
Hade nöjet att vara på Kennedy Space Center i våras när en
kommunikations sattelit sköts upp, den raketen var endast 4m i diameter men
det var klart imponerande.

