Fick ett samtal från en aaaaaarg polis.. Jag hade tydligen brännt om han på insidan nånstans i kungälv för ett par dagar sen, han hade snokat rätt på mitt mobilnummer och ringde mig och hotade med diverse reprissalier via telefon.
Bilen hade dessutom tydligen körförbud, det hade jag fanimig ingen aning om, jag har tydligen missat en besiktning.. Borde man inte bli upplyst om något sånt?!
Han blev dessutom argare och argare när jag inte "erkände" att det var jag som körde då via telefon samt inte godkände bötesförläggande.. Vad fan tror han.. :kocko
Han fortsatte att hota mig med att han skulle minsann ta mig nästa gång han såg mig osv.. Han slutade när jag sa att samtalet spelades in..
Jag må ha varit dum, men poliser skall inte hota folk till att erkänna..
Han lär inte komma nånstans med detta...
Så nån som har känningar inom sbp, måste besiktiga bilen pronto!
Bilen hade dessutom tydligen körförbud, det hade jag fanimig ingen aning om, jag har tydligen missat en besiktning.. Borde man inte bli upplyst om något sånt?!

Han blev dessutom argare och argare när jag inte "erkände" att det var jag som körde då via telefon samt inte godkände bötesförläggande.. Vad fan tror han.. :kocko

Han fortsatte att hota mig med att han skulle minsann ta mig nästa gång han såg mig osv.. Han slutade när jag sa att samtalet spelades in..

Jag må ha varit dum, men poliser skall inte hota folk till att erkänna..
Han lär inte komma nånstans med detta...
Så nån som har känningar inom sbp, måste besiktiga bilen pronto!