Klarade teorin igår.. uusssccchhh va jobbigt!

Sundance Kid

Gasar tills det rasar & sen lite till...
Gick med
22 Dec 2003
Hoj
just nu ingen, snyft
Som sagt.. klarade A- teorin igår och det va ju kul å allt är bra... nästan... Körde lite i helgen å tro fan att hojfan börjar koka... jaja,, låt den vila lite å sen hem å se om man kan hitta nått fel.. Kan tilläggas att jag har bytt termostat men det hjälpte föga...

Idag va jag inne hos Johans mc först å fråga dom vad som kan vara fel... hela verkstaden ropar i kör:
- TOPPEN!! lessen grabben men det blir nog till att byta topplockspakning för dig!! Men vi har inte tid med det så åk bort till Kenneth´s MC istället,, han e nog både billigare å snabbare... Skum försäljningsteknink dom har på Johans :va :tummenupp

jaja,,, sagt å gjort.. åkte bort till Kenneth, han sa samma sak,
- Det är dags att byta lite pakningar i den ninja, inget konstigt med det, händer dom flesta gammelninjor!

Sååå... Dom pengarna som skulle gå till intensivkurs och ett säkert A-kort går nu istället till Kenneth och en ny toppakning... KUL!!!

Inte på bästa humör just nu... Ville bara få skriva av mig å söka lite sympatier... :död

lider med dig :död

bara att bryta ihop och komma tillbaka, du är ju trots allt halvägs :)

Alex.J skrev:
Byta packningar är ju lätt, varför inte göra det sj?

Det ska planas toppar och cylindrar också.. och då måste man ur med ventilerna å sen ska kamkedjan tillbaks rätt å redigt också... Jag har aldrig skruvat med sånt själv innan... sen har jag ingenstans att stå å skruva heller.. vill ju att grejerna ska funka bättre än innan... inte sämre... :gnissla

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu