Operation fuck-truck modification!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Äh, startar en ny tråd istället. Här i denna tråd kommer jag visa byggbilder och intressanta inlägg beträffande häftiga lösningar vad gällande düschk sturmqualität.

Håll till godo. Snart ska den vara klar!

Dag ett:
På önskelistan:
  • Fixa takclukcan.
  • Förbättra fläjmsen.
  • Fixa låsen överallt. (Förarhandtag, check) Förarhandtaget FIXAT!
  • Tvätta, inv. och utv.?.
  • "Ny" grill.
  • Modda sätesplaceringen. PÅ GÅNG
  • Fixa bakcspegeln, vänster sida. FIXAT!
  • Get laid. :rolleyes:

Vi väntar med spänning på utvecklingen av denna tråd! :rolleyes:

Last edited:
Som sagt, alla får åka med land och rike runt. 7 lök kostade skönheten, det borde jag kanske skrivit i topicen ;)

Den ska f.ö lånas ut på jungfrutur till två polare som ska eskorteras bekvämt, riskfritt och propert till Roskilde under nästa vecka!

:)

Ädit: De fick låna den utefter den premissen att lösa en ny grill. Finurligt =)

Rockar fett med bara B-behörighet. B som i bil. :rolleyes:

Idag har jag meckat på det nya handtaget. Skrotet är numera låsbart överallt i kupén. Dock är bakluckan oslåsbar ännu så länge. Hyssccchhhh. :)

Har kommit på att jag ej behöver svets då sätet är helt sonika skruvat rakt igenom golvet. Så får det givetvis bli nu när jag vänder på det också. Fram med borrmaskin och så ska det nog gå vägen.

Var köper man spånskivor, och övrigt virke som kan behövas? Bauhaus? Hornbach?

Ska även köpa sånndäringa filt, som man klär in baslådor och grejer i. För att ha på mina fina väggar i bilen. Biltema? Micro?

Ledord om ni ska tipsa mig med prylar - BUDGET, billigt, gratis och rockenroll!

Har förövrigt kollat in att de två neonljusen bak fungerar, de är gröna... Fakk yeah!

Nu ska jag belöna mig efter en hård dags arbete med en kall...

Vad u än gör... INTE Hornbach.... eller hur Farbron...?

Och hållundan... du med sin förkärlek för rosa och lila... jag ser flower power mönster framför mig, litta psychadelic... Bara sååå rätt på denna ultimata bejbmagnet! :tummenupp

Maverick_ou812 skrev:

Och hållundan... du med sin förkärlek för rosa och lila... jag ser flower power mönster framför mig, litta psychadelic... Bara sååå rätt på denna ultimata bejbmagnet! :tummenupp
Okay. Var ska man handla då? Det är inga fancy grejer som behövs, bara lite skivor.

Rosa och lila. Jag vet inte riktigt var det passar på denna rockenrollbil riktigt. Det får vi se =)

Jag hittade DENNA mattan. Den kanske man kan klä in grejerna med... Det är alltså den väggen som syns på bild tre i första inlägget som ska kläs in. Likaså en annan vägg som finns precis bakom förarsätet och passagerarsätet.

Spraylim?

Har en sådandäringa gräsmatta som man har på balkonger... Du kan få den gratis om du kommer och hämtar den!! :tummenupp

Rasorblade skrev:
Har en sådandäringa gräsmatta som man har på balkonger... Du kan få den gratis om du kommer och hämtar den!! :tummenupp
HAHA, hade vart riktigt hårigt iofs.... Fan va frekct.

Jag får överväga lite. Hur mycket är det? Räcker det till hela baksidan av skivan månntro? Annars kan jag ju ha det på golvet i bussen. ASBALLT. Jag hämtar! När, var, hur?

hållundan skrev:
HAHA, hade vart riktigt hårigt iofs.... Fan va frekct.

Jag får överväga lite. Hur mycket är det? Räcker det till hela baksidan av skivan månntro? Annars kan jag ju ha det på golvet i bussen. ASBALLT. Jag hämtar! När, var, hur?

Tror det är ca. 2,5 *4 meter.

Finns i Eklanda Mölndal!!! :tummenupp

Rasorblade skrev:
Tror det är ca. 2,5 *4 meter.

Finns i Eklanda Mölndal!!! :tummenupp
Lätt!!! Jag vill ha. Kan kanske hämta det under nästa vecka?! Jobbar 6-14, säg tid och plats!!!

Ädit: Kommer att placeras på golvet i förarkupén. GJUTET!

hållundan skrev:
Lätt!!! Jag vill ha. Kan kanske hämta det under nästa vecka?! Jobbar 6-14, säg tid och plats!!!

Åker till Västervik på måndag och kommer inte hem förrän torsdag em.
Så antingen då eller nu i helgen. Eller senare.....

Rasorblade skrev:
OK! Jobbar natt så efter 13.30 och fram till 19 är jag "närvarande" :D
Gött!!! I morgon eftermiddag blir nog bra, då jag köpt ett gäng öl som ska avverkas idag... :)

Du kan ju skicka PM eller ringa om varthän jag ska ta vägen och en tidpunkt som blir absolut bäst...

/Henke - 0704 380 546

Maverick_ou812 skrev:

Ska du ha flamesen eller ska den sprayas om? Flamesen är coola men behöver som sagt en finputsning i så fall tycker jag.

Annars kan vi ju skissa på rosa och lila (:hihi)

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025