Flaggvakter sökes till SMC Skåne BKK

Cybercat

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R6
Vi är i behov av fler flaggvakter till våra BKK-kurser på Knutstorp den 3/7 samt 19-20/8.
Flaggar man den 3/7 kan man välja på 500:- i presentkort eller "delbetalning" för Steg 2-kursen (19-20/8).

Intresserad? PM:a mig!

//Nina

Edit: Efter anstormning har vi nu fyllt behovet av flaggisar till den 13/6! Tack alla för snabb respons!

Last edited:
Cybercat skrev:
Flaggvakterna den 13/6 får välja på 500:- i presentkort eller gratis körning den 7/3.

Ställer någon upp både 13/6 och 3/7 så får man gratis körning på Steg 2-kursen (19-20/8) vilket är värt 3.000:-.

Det var inte kattskit!
I alla år jag har varit funkis på diverse bilsportevenemang har jag aldrig fått mer än käk, och i dom fall det har varit SM status på tävlingarna, en mössa/tröja med tryck på.

På Rally-SM tävlingarna där jag har jobbat har milersättning för körda mil. men det har alltid funnits en ruta "Jag väljer att skänka dom pengarna till klubben" som jag har kryssat i...

Jag hoppas att ni också har det alternativet, eftersom många faktiskt skiter i pengarna om det är ett trevligt arrangemang, och klubbarna brukar behöva alla pengar själva.

:tummenupp

Cybercat skrev:
Ställer någon upp både 13/6 och 3/7 så får man gratis körning på Steg 2-kursen (19-20/8) vilket är värt 3.000:-.

//Nina

steg två kursen.. e de den tony o johan ska hålla i?

Cybercat skrev:

//Nina
Intressant. Ska kolla om jag är ledig

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...