Polis på hoj, eller brevid kanske

Zebulonm

Omskuren!!? Nä i Norrland kallar vi det
Gick med
3 Oct 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Kunde inte låta bli. Tur han har kompisar.....

Bifogat

• POLIS.jpg
    POLIS.jpg
    54.4 KB · Visningar: 1,295
Härliga skyddskläder mc-poliserna har over there.. :tummenupp

hmm

dom spärrar inte av om det inte har varit en allvarlig olycka... och så ser det ut som ena munken gråter...kanske en kollega på hojen som dött eller nåt?

TjReal skrev:
Härliga skyddskläder mc-poliserna har over there.. :tummenupp

I Miami så '"träffade vi på" en mcpolis.....i såna läckra beiga tajta brallor med revär. Och ridstövlar. Vit skjorta..............tror han hade hjälm faktiskt, minns inte

philiph skrev:
dom spärrar inte av om det inte har varit en allvarlig olycka... och så ser det ut som ena munken gråter...kanske en kollega på hojen som dött eller nåt?
Nått sånt skulle jag kunna tänka mig,finns ju mkt sjuka folk där borta.
Det är ju bara att kolla på polis programmet på ztv vardagar kl19.

philiph skrev:

Kanske en Polis i trauma efer ha kört ikull.., chockad, gråter.

Lite små-gay den där utstyrseln de har :) och är det inte HD de kör med ? Tänk er norrorstpolisen på såna kärror och med ridstövlar :D

som jag skrev i en annan tråd om detta.
hans komps kanske har ramlat o skadat sig allvarligt eller tom dött..då e de inte lika kul :3freak

Lasern ligger på backen så det kanske helt enkelt någon som kört rätt över han.

Då ska ni se utstyrseln Sporthojs killarna har , ja även dom andra hoj snubbarna med för den delen. Eller det har ni ju kanske från filmerna som figurerar. Dom kör helt enkelt runt så, tji hjälm bara över kroppar, skorts, kanske en "säkerhets" munk jacka :kocko
Finns inte hjälmlag i många delstater där borta om det nu finns i nån vet inte till hundra, där jag bodde så va det inte det.

Last edited:
Mr Gixxer skrev:
Lasern ligger på backen så det kanske helt enkelt någon som kört rätt över han.

Då ska ni se utstyrseln Sporthojs killarna har , ja även dom andra hoj snubbarna med för den delen. Eller det har ni ju kanske från filmerna som figurerar. Dom kör helt enkelt runt så, tji hjälm bara över kroppar, skorts, kanske en "säkerhets" munk jacka :kocko
Finns inte hjälmlag i många delstater där borta om det nu finns i nån vet inte till hundra, där jag bodde så va det inte det.
i florida är det ingen lag på hjälm, men i grannstaten Alabama är det lag, sen vet jag inte mer än så.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT