BRASSARN har from 7/6 A-kort

BRASSARN

BRASSA å dra i helvet
Gick med
9 May 2005
Hoj
--
Nejmen Hejsna!!

Härmed kungör BRASSARN sitt nya innehav av A-körkort, då densamme den 7/6 genomförde en godkänd uppkörning! DARRA all asfalt på sveriges vägar!

Hade i förväg läst om vad alla skrivit här på sidan om uppkörning och teori mm... Kan bara säga att ni överdriver. Det va asenkelt.

Hur länge tror ni jag får behålla kortet om jag går ut stenhårt från början å bara BRASSSAAAR på utav helvet å drar fullt på alla växlar hela tiden, dumpar å wheelar som värsta kungen. Å inte tar väl bylingen ens nytagna kort om man råkar wheela eller brassa på lite för hårt eller??

Hoppas nu att vi ses OCH träffas där ute i nån skymd korsning! Stå på! :yoparty

//BRASSARN

BRASSARN skrev:
Nejmen Hejsna!!

Härmed kungör BRASSARN sitt nya innehav av A-körkort, då densamme den 7/6 genomförde en godkänd uppkörning! DARRA all asfalt på sveriges vägar!

Hade i förväg läst om vad alla skrivit här på sidan om uppkörning och teori mm... Kan bara säga att ni överdriver. Det va asenkelt.

Hur länge tror ni jag får behålla kortet om jag går ut stenhårt från början å bara BRASSSAAAR på utav helvet å drar fullt på alla växlar hela tiden, dumpar å wheelar som värsta kungen. Å inte tar väl bylingen ens nytagna kort om man råkar wheela eller brassa på lite för hårt eller??

//BRASSARN
Ride hard, die young :7peta

BRASSARN skrev:

//BRASSARN
Snuten kommer försöka ta kortet direkCt, men det gör väl inget för du drar dom väl ändå?

BRASSARN skrev:
Nejmen Hejsna!!

//BRASSARN

2 veckor verkar vanligt.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=84414

/Nicholas

*/ ?>
Nyheter
Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger