SportExpressen SM/SO Falkenberg 050529 - Ladda hem här

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Härligt!
Snabbaste torrent jag varit med om! :tummenupp
Jag ligger kvar och seedar dagen ut.
/B)

Mr K skrev:
Om ni vill kunna ladda hem det så får ni installera en bittorrent-klient typ http://www.bitcomet.com/doc/download.htm

Gå sedan in här http://thepiratebay.org/details.php?id=3340666
och klicka på "Download this torrent"
Välj sedan öppna och Bitcomet
Välj var på datorn ni vill ladda hem den.

När du är klar så låt programmet vara igång så länge du kan så alla andra får bra hastighet.

Nyteknik skrev:
Förklara för en idiot. :confused:
Det är så att när man laddat ner den filen så delas den automatiskt ut igen så att andra kan ladda ner till högre hastigheter. Ju fler personer som delar ut filen, desto fler personer drar man filen ifrån.

[edit]
DC är ett fildelningsprogram men koncentrera dig på torrent istället som MrK förklarade
[/edit]

Nr:18 skrev:
Finns ingen sån uppe nu :(

Jo?
Kolla igen, om inte så gå in på användare "soppatorsken" och glo under "Misc". Där finns en mapp som heter MC.
Edit: Jag antar att det är sporthoj.dyndns.org vi talar om nu.

Last edited:
Är det bara jag som tyckte att 250R såg ut att gå typ dubbelt så fort som NSB? Har du speedat filmen Mordgren? :)

Victor skrev:
Jo?
Kolla igen, om inte så gå in på användare "soppatorsken" och glo under "Misc". Där finns en mapp som heter MC.
Edit: Jag antar att det är sporthoj.dyndns.org vi talar om nu.
Jag är inte så bra på DC++, men jag är inne i hubben och kan inte ladda ner nån filelist om jag kör active mode. Är jag passive kan jag inte komma in hos soppatorsken :(

Nr:18 skrev:
Jag är inte så bra på DC++, men jag är inne i hubben och kan inte ladda ner nån filelist om jag kör active mode. Är jag passive kan jag inte komma in hos soppatorsken :(

Om du har en router så behöver du gå in i den och öppna den porten som du har ställt in under "connection settings" (TCP Port) i DC++.

Torkel skrev:
Är det bara jag som tyckte att 250R såg ut att gå typ dubbelt så fort som NSB? Har du speedat filmen Mordgren? :)

Nä Rorkel vi har inte speedat filmen Det är kanske så att de som filmade blev lite bättre till andra heatet eller helt enkelt för att det går snabbare på 250cc. De provfilmade under SS600 och 125cc

Positivt överraskad av kvalitén på programmet. Kul! Stor eloge till alla de som sett till att det blivit av.
Cajback får nog fila lite på språkbruket om han vinner fler race. :hihi

Tack!

Snygg produktion och klart imponerad av ett par fina race. Så nu kan man gå ut och klippa gräset med ett leende på läpparna. Tack för titten !
//Musse :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back