Ketting

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Jahapp, man är borta från sh några dagar och vipps har ett nytt uttryck uppstått...
Kan någon vänlig själ länka till ursprungstråden eller förklara saken för en oinvigd?
 
Hur många standardiserade felstavningar finns här på SH nu?

"pungt"
"direkct"/"direckt"

:va
 
Jag har haft lust att fråga vad det är för hoj som har fotpinnarna mer utstickande än styret, men har inte vågat.
 
Mattias skrev:
Jag har haft lust att fråga vad det är för hoj som har fotpinnarna mer utstickande än styret, men har inte vågat.


Nej, passa dig för helvete. Kettin jenget ska du inte ifrågasätta.
 
morlock skrev:
Hur många standardiserade felstavningar finns här på SH nu?

"pungt"
"direkct"/"direckt"

:va
Tjör.
Tjöp.
Frekct.

Det är bara att ösa på.

Givetvis är sär skrivningar de mest signifikanta felskrivningarna. Polis bil.
 
hållundan skrev:
Tjör.
Tjöp.
Frekct.

Det är bara att ösa på.

Givetvis är sär skrivningar de mest signifikanta felskrivningarna. Polis bil.


Tacket.
Backhjulet alt. Back hjulet.
 
Oj vad mycket att orka bry sig om. Ja tänk om man inte fattar varför alla tjatar om kättingar hit o dit.

Fan löjligt ju.
 
Trötter skrev:
hmm, dem gör ju sporthojar också ju...
En sak som jag funderar på bara. Har läst att en hel del skriver "dem gör....". Säger ni (du) dem när du pratar åxå? För mig får du skriva och prata hur du vill, jag bara undrar.
 
Last edited:
Nu har jag tokgarvat i typ 5 minuter, detta var ju obetalbart!!!
:lol :lol :lol :lol
Hur blir man hangaround i the ketting jeng?
 
Wunder skrev:
Hur blir man hangaround i the ketting jeng?

Börja med kedjan till badkarsproppen - det tar många år att komma så långt som till att hantera en tung ketting.
 
Jag vet att om du mutar Thundercat med sill så är risken stor att du kommer med.

Hållundan och Katt-jävlen ,får jag vara med i Ketting-jenget ?
 
Långa farbron skrev:
Jag vet att om du mutar Thundercat med sill så är risken stor att du kommer med.

Hållundan och Katt-jävlen ,får jag vara med i Ketting-jenget ?

Börja träna med en halskedja och leksaksbilar så får vi se om du är nåt att ha.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top