Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Victor skrev:Mittenslangen går antagligen via nått filterliknande till förgasarna.
Victor skrev:http://www.ronayers.com/fiche/400_0371/air_cleaner/air_cleaner.cfm?man=ka&groupid=13310&parent=12990
Jag tycker det ser ut som det är 16126A du undrar över.
Det filterliknande jag pratade om är 14069, dvs den ska inte alls sitta i smaband med den delen du frågar efter.
Lindén skrev:Dom kan ju bara gåt ill en sak! Kolla hur långt den når...
Tror den skall sitta under luftburken!
På höger sida kolla därVip skrev:Har letat som en galning inom det område som slangen räcker till... Lyft luftburken och kollat under, över, sidor.... Måste finnas en lurig "nippel" någonstanns.. Men var???????????????
Ta bort slangen! om den går som den ska så är det väll bare å åk !!Vip skrev:Har letat som en galning inom det område som slangen räcker till... Lyft luftburken och kollat under, över, sidor.... Måste finnas en lurig "nippel" någonstanns.. Men var???????????????
Lindén skrev:kika på denna så ser du vars den skall!
Lindén skrev:92190c skall in i 13091 precis som det e på bilden
92190d har du ju redan kopplat
Aha då vete fan! Har ju precis skruvat med min motor... Var lite bökigt men fick i hop den=)Vip skrev:92190c.. Njä den sitter under till, i vad jag tror är vacuumklockan..
Lindén skrev:Aha då vete fan! Har ju precis skruvat med min motor... Var lite bökigt men fick i hop den=)
Jag kan kolla imörra vad det e!Vip skrev:Har för mig att den har något med bränsleavdunstningen att göra? Hela den mojängen då..
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |