Crazy

henrikkrueger skrev:
Nån som vet var snubben som äger/kom på den där jä-la jamba-prylen bor?
Vet några som gärna skulle "prata" med honom...
Jag, Smith och Wesson :tungan

Mörda Jamba istället, killen som spelade in det från början skulle nog bara bli glad om de slutar rövkn*lla honom.

McB skrev:
Mörda Jamba istället, killen som spelade in det från början skulle nog bara bli glad om de slutar rövkn*lla honom.

är det inte britt erik som gjort orginalet? kommer ihåg att den flög runt på internet som 2taktare.mp3 för kanske 7 år sen...

myspinnen skrev:
är det inte britt erik som gjort orginalet? kommer ihåg att den flög runt på internet som 2taktare.mp3 för kanske 7 år sen...

Det går många historier om vem som egentligen ligger bakom originalet, men jag antar att bara upphovsmannen känner till hur det egentligen ligger till. Flertalet polare till mig har berättat historier om "polarens polare" och liknande, som uttråkade satt och spelade in sig själva, men det kan bara finnas ett original, inte flera stycken från varenda medelstor stad i hela Sverige.

McB skrev:
Det går många historier om vem som egentligen ligger bakom originalet, men jag antar att bara upphovsmannen känner till hur det egentligen ligger till. Flertalet polare till mig har berättat historier om "polarens polare" och liknande, som uttråkade satt och spelade in sig själva, men det kan bara finnas ett original, inte flera stycken från varenda medelstor stad i hela Sverige.

true har också hört den där polarens polare, fast jag valde att inte tro på det :) kan annars vara att snubben som gjort den har ett grymt kontaktnät.

McB skrev:
Enligt upphovsmannen bakom "The Annoying Thing" som "Crazy Frog" heter egentligen så är det en Daniel Malmedahl som gjort rösten till grodan.

Erik Wernquist som skapat animationen har kontrakt med Jamba, så det är inte bara Jamba som ska ha stryk, även då de kör reklam i tid och otid så man bli knäpp. :huvet

Källa -> http://www.turboforce3d.com/ -> http://www.turboforce3d.com/annoying/index.htm

Låten/animationen är ju grym, men man var ju less grodan redan innan.

Vart hittar man fler animationer i samma stil?

McB skrev:

Han som leker två-taktare har jag verkligen inget emot.
Däremot så borde fanskapet som kom på jamba straffas riktigt rejält! NaCkSkÅtt DiReKct :machinegu

henrikkrueger skrev:
Han som leker två-taktare har jag verkligen inget emot.
Däremot så borde fanskapet som kom på jamba straffas riktigt rejält! NaCkSkÅtt DiReKct :machinegu

Jamba suger!
Har flera polare som skulle ha EN ringsignal men åkte på ett abonnemang på en månad istället.. :brinnerup

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!