Slipon till KTM

OBackman

Vaya con dios.......
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
KTM 640 SM -03
Har köpt ny hoj.

Är det någon som har tips om vilket slip on man skall satsa på.
Funderar på Akrapovic, eller är det nån annan som vet nåt bra alternativ??

gas_utt skrev:
jag får mitt doma-rör nästa vecka hoppas jag..

Jag har funderat på att handla ett doma helsystem.
De ska väl kosta en ordentlig slant mindre än sebring o akra?
Vilka handlare säljer doma??

Själv kör jag med KTM:s HXC slip-on. Brötar som fan...och går rejält bättre än originaltermosen. Var tvungen att montera på originalet idag inför besiktningen (för första gången) och blev riktigt generad faktiskt över ljudet. Fy fan va snabbt HXC:n kommer att åka på igen ikväll! :rock

Motardo skrev:
Själv kör jag med KTM:s HXC slip-on. Brötar som fan...och går rejält bättre än originaltermosen. Var tvungen att montera på originalet idag inför besiktningen (för första gången) och blev riktigt generad faktiskt över ljudet. Fy fan va snabbt HXC:n kommer att åka på igen ikväll! :rock

Utan insatsen då? Jag tänkte vänta till besiktningen innan jag plockar ur den så jag slipper byta till orginal.

Jag får betala 4000 för doma slip-on.Har sebring rör på min hoj
men det är inget att köpa.

gas_utt skrev:
Jag får betala 4000 för doma slip-on.Har sebring rör på min hoj
men det är inget att köpa.

Va fasen!! har du fortfarande det röret kvar på?? trodde du hade bytt det.

Motardo skrev:

Vad är det för pris på ett HXC slip on och vart hittar man det?

eisbaer skrev:
E sebring skit lr?

iallafall singeldämparen tycker jag, arbetskollegan hade ett sånt innan han tröttnade på det och köpte ett sxc dämpare istället.
lät väldigt ihåligt samt attt man inte kunde öppna det!

Getingen skrev:
Vad är det för pris på ett HXC slip on och vart hittar man det?

Lelles vet jag att dom säljer HXC dämpare men satsa på ett SXC istället, lättare att modefiera tycker jag och snyggare!

Beställde ett Sebring slipon från Lelles, ska komma i veckan nu (hoppas det är bra). skulle kosta 3025:- med frakt. :cool:

häger skrev:
Beställde ett Sebring slipon från Lelles, ska komma i veckan nu (hoppas det är bra). skulle kosta 3025:- med frakt. :cool:

Har tyvärr bara hört dålig kritik om sebrings slipon, många som
köpt ett men sålt de efter ett tag o köpt något annat

OBackman skrev:
Har köpt ny hoj.

Är det någon som har tips om vilket slip on man skall satsa på.
Funderar på Akrapovic, eller är det nån annan som vet nåt bra alternativ??

Kör med ett Big-gun helsystem på min Duke, fick med det när jag köpte hojen men jag tror att Sangbergs eller vad det heter är ÅF.
kolla http://www.biggunexhaust.com
Låter apmycket men den blir betydligt mer varvillig!

Re: Re: Slipon till KTM

schrunken skrev:
Kör med ett Big-gun helsystem på min Duke, fick med det när jag köpte hojen men jag tror att Sangbergs eller vad det heter är ÅF.
kolla http://www.biggunexhaust.com
Låter apmycket men den blir betydligt mer varvillig!
Inte alls apmycket!! Den låter jättefint (för att vara en KåTeÄÄÄÄÄÄM) :D :tummenupp

Back