Bilder från racingworlds kinnekullekörning 9/5 -2005

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Bilder från racingworlds kinnekullekörning 8/5 -2005

Tjenare!

Slänger upp lite bilder här. Finns en hel del fler att titta på på www.jsfoto.com . Tyvärr var det stressigt så jag fick inte med bilder på alla grupperna :(. Här kommer några och som sagt, www.jsfoto.com finns det fler på!

EDIT: 8/5 ska det vara...

- Johan

Bifogat

• img_0614_std.jpg
    img_0614_std.jpg
    39.8 KB · Visningar: 114
  • img_0632_std.jpg
    img_0632_std.jpg
    53.7 KB · Visningar: 182
  • img_0633_std.jpg
    img_0633_std.jpg
    50.4 KB · Visningar: 95
  • img_0639_std.jpg
    img_0639_std.jpg
    44.8 KB · Visningar: 80
  • img_0672_std.jpg
    img_0672_std.jpg
    38.9 KB · Visningar: 99
  • img_0673_std.jpg
    img_0673_std.jpg
    40.6 KB · Visningar: 107
Last edited:
några till..

Jag är tacksam för att jag slipper lägga in en STOOR (c) märkning på bilderna och att ni inte snattar de ändå..

- Johan

Bifogat

• img_0717_std.jpg
    img_0717_std.jpg
    51.6 KB · Visningar: 117
  • img_0679_std.jpg
    img_0679_std.jpg
    57.7 KB · Visningar: 72
  • img_0677_std.jpg
    img_0677_std.jpg
    50.6 KB · Visningar: 97
  • img_0722_std.jpg
    img_0722_std.jpg
    59 KB · Visningar: 235
  • img_0758_std.jpg
    img_0758_std.jpg
    48.3 KB · Visningar: 75
  • img_0772_std.jpg
    img_0772_std.jpg
    47.8 KB · Visningar: 84
2fast4some:s förlovningspresent att köra på kullen :)

Fruktansvärt knepigt väder :huvet .

:Bugar alla vänner som fotat.

Bifogat

• Kinnekulle 8 maj -05 008.jpg
    Kinnekulle 8 maj -05 008.jpg
    55.5 KB · Visningar: 118
  • k-kulle7.jpg
    k-kulle7.jpg
    131.9 KB · Visningar: 115
  • k-kulle9.jpg
    k-kulle9.jpg
    135.5 KB · Visningar: 103
Last edited:
När det haglade så att man inte kund vara utan hjälmen eller söka skydd var det mindre kul :(

Titta! Ingen tröja :)
attachment.php

sandstream skrev:
När det haglade så att man inte kund vara utan hjälmen eller söka skydd var det mindre kul :(

Titta! Ingen tröja :)
attachment.php

Står det en naken tjej vid sidan av banan eller vad tittar du på :hihi

Magnus skrev:
Står det en naken tjej vid sidan av banan eller vad tittar du på :hihi
Det undrar jag också :va
Brukar alltid titta över andra axeln men om nån vet vilken kurva bilden är tagen i så kanske jag kan komma på vad fan jag håller på med :D

sandstream skrev:
Brukar alltid titta över andra axeln men om nån vet vilken kurva bilden är tagen i så kanske jag kan komma på vad fan jag håller på med :D

Ja det lite konstigt ut.

Förstår inte varför du kollar över axeln? Bättre att konsentrera sig på sin körning och låta de som är snabbare köra om när det finns utrumme.

sandstream skrev:
Du vill bara vara med på foto :hihi

Tror att jag har en på dig ja me

Magnus skrev:
Ja det lite konstigt ut.

Förstår inte varför du kollar över axeln? Bättre att konsentrera sig på sin körning och låta de som är snabbare köra om när det finns utrumme.
Det kan inte vara ut på rakan iaf för där brukar jag slänga ett getöga över andra axeln innan jag "drar på".
Har jag någon bakom mig så är denna snabbare och då tar jag det lungt så att de kan passera så slipper jag vara en bromskloss resten av varvet.

Svor som en bortsbindare i går på alla som kör som om hojen vore stulen på rakan för att sedan "vara i vägen" resten av varvet. :mad:
(Spelar ingen roll hur många gånger instruktörerna tar upp detta, det verkar gå in genom ena örat och ut genom det andra....)

Rakt fram kan vem som helst köra med fullgas, att ha bra fart i kurvorna däremot är lite svårare och kräver, enligt mig, lite mer mod :)

sandstream skrev:
Det kan inte vara ut på rakan iaf för där brukar jag slänga ett getöga över andra axeln innan jag "drar på".
Har jag någon bakom mig så är denna snabbare och då tar jag det lungt så att de kan passera så slipper jag vara en bromskloss resten av varvet.

Svor som en bortsbindare i går på alla som kör som om hojen vore stulen på rakan för att sedan "vara i vägen" resten av varvet. :mad:
(Spelar ingen roll hur många gånger instruktörerna tar upp detta, det verkar gå in genom ena örat och ut genom det andra....)

Rakt fram kan vem som helst köra med fullgas, att ha bra fart i kurvorna däremot är lite svårare och kräver, enligt mig, lite mer mod :)

Vilken grupp körde du i :va , det verkade vara lite kaos i den oförsäkrade/licensgruppen

Inga bilder på en svartgul gsxr750 i snabb grupp eller en silvrig R6 med nr 7 på i oförsäkratgruppen? :gnissla

2fast4hjo skrev:
Vilken grupp körde du i :va , det verkade vara lite kaos i den oförsäkrade/licensgruppen
Den gula, samma som din kille.

Ja, det var synd att licensförarna inte skötte sig (som jag förstod det) samt att instruktörerna inte tog det separat med den aktuella gruppen.
Gissar att en del i snabba gruppen vart en smula förbannade när de fick stå och vänta i 10-15 minuter för att sedan komma ut lagom till regn och hagel.

Funderade lite i går på hur kul det kan vara att kryssa mellan diverse touringhojar, vad ger det för licensförarna?

WASP skrev:
Inga bilder på en svartgul gsxr750 i snabb grupp eller en silvrig R6 med nr 7 på i oförsäkratgruppen? :gnissla
Kan det här vara du?

Bifogat

• 129_2904.jpg
    129_2904.jpg
    73.1 KB · Visningar: 104
sandstream skrev:
Funderade lite i går på hur kul det kan vara att kryssa mellan diverse touringhojar, vad ger det för licensförarna?

Absolut ingenting. Och igår fungerade det riktigt dåligt i gruppen. Svårt att säga vad det egentligen berodde på, men det brukar kunna funger bättre än sådär.

Det är utgången på rakan om jag inte missminner mig helt ;). Du kikade flera gånger så men jag fick bara med en av de på bild...

Det är som när man kör motard på kullen. Blir förbikörd på rakan och får sedan åka om de igen när det svänger... hårda bud..

- Johan

sandstream skrev:

*/ ?>
Back