Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tyvärr
Personligen tog jag det sista ur en GPz1100 på samma sträcka för nått år sedan och då visade den 240 i mätarhastighet. Skulle befolkningen veta hur ofta och hur snabbt så skulle nog motorcyklar bli förbjudna här.Josef skrev:Jag känner mig inte särskilt träffad av artikeln även om det var jag som körde. Tur att polisrapporten inte får det att se lika illa ut som den lokala blaskan.
Mr XX skrev:Polisen söker vittnen till vansinnesfärd
Fredagen den 22 april gjorde en motorcyklist en direkt farlig omkörning av en bil vid ett möte. Händelsen skedde vid 19-tiden vid Nabben på Lemlandsvägen.
Nu vill polisen komma i kontakt med vittnen till händelsen och då särskilt med den bilist som färdades mot Mariehamn och som mötte motorcykeln. Polisen är även intresserad av den bilist som färdades mot Lemland och blev omkörd av motorcykeln.
– Vi utreder det som grovt äventyrande av trafiksäkerhet, och vill då naturligtvis komma i kontakt med vittnen, säger äldre konstapel Maria Nygård.
Vilken färg hade motorcykeln?
– Vid det här läget vill jag inte säga det. Vi vill att vittnena själva ska berätta.
Vet du något om omkörningen ber polisen dig att kontakta dem på telefon xxx

Mr XX skrev:Polisen söker vittnen till vansinnesfärd
Fredagen den 22 april gjorde en motorcyklist en direkt farlig omkörning...

|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |