Eftersom många har varit där nu för att köpa MC-grejor vill jag bara uppmärksamma er på något.
http://www.sr.se/orebro/nyheter/artikel.asp?artikel=605271
http://www.sr.se/orebro/nyheter/artikel.asp?artikel=605271
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
robbandalal skrev:bojkotta det där jävla Lidl! Har aldrig handlat där och kommer aldrig göra det![]()
Åååååh! Hatar dem! Fattar inte hur man kan ha 10 meter rullband och en halv kvadratmeter "där-man-packar-alla-grejjer-plats"Gothmog skrev:Du måste bara dra dit och ta dig en titt på de berömda kassorna i alla fall!![]()
MikkE skrev:Åååååh! Hatar dem! Fattar inte hur man kan ha 10 meter rullband och en halv kvadratmeter "där-man-packar-alla-grejjer-plats"
Humor!Gothmog skrev:
Markus skrev:Lidl? Handlar folk där? På riktigt alltså?
Knappast. Ingen jag känner handlar där, eller har ens "provhandlat".Bo_jahn skrev:Om en stor del av sveriges befolkning klassas som "folk", är svaret ja.
Det är väl som med Bingolotto ingen spelar, men ändå säljs en j*vlaHeinrich skrev:Knappast. Ingen jag känner handlar där, eller har ens "provhandlat".
Pebl skrev:Jaaaa....
Lidl är verkligen livsfarligt att handla på, Tydligen är hela tyskland lamslaget pg.a. att alla i befolkningen dött efter att ha handlat tysk mat istället för finfin importerad mat från sverige.......
-eller om det var nåt jag drömde efter att ha lyssnat på för mycket LRF-propaganda....?
UrbanTiger skrev:Huf kan man lura hela det tyska folket utan att svenskarna ska kunna gå på samma bluff![]()
Det är samma skit du köper på vilken butik som helst. Man blitr lurAD VILKET SOM![]()
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |