Ducati!!

jonas47

F Racing
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
:(
Är det någon som har koll på vilket bolag som är bäst att försäkra sig med om man har en ducati????

jonas47 skrev:
Är det någon som har koll på vilket bolag som är bäst att försäkra sig med om man har en ducati????

Vad jag vet finns det ingen märkesförsäkring för Ducati så du får göra som vi andra, greppa luren och ring runt.

jag har fått växlat mellan TH och skadia dom har haft dom bästa priserna för mig betalade 1300/mån för halv hos TH förra sesången?

Sist jag ringde runt och kolla, så skilde det bara ett par hundralappar mellan bolagen.

Finns det inget liknande bolag som insplanet, fast för hojjar? .. insplanet är annars riktigt bra om man ska teckna bilförsäkring! :Bugar

Jag kör Bilsport & MC på min Ducce SS i.e.

Billigast för mig just nu iaf.

Om man har Monster, Multistrada eller Supersport så tror jag att Bilsport-Mc är billigast. Jag har min hoj försäkrad där, och de var mycket billigare ön de andra bolagen, och då har jag bara basförsäkringen. När jag fyller 24 nu i Juni så får jag teckna +24 försäkringen, och vipps så kostar det mer än 2000 mindre/år :banana

Såg att de har en sida för uträkning av premier av olika modeller... bra så man slipper sitta i telefonkö :) De modeller som inte finns med i listan är antagligen svindyra.

http://www.bilsport-special.com/priscalc/

Kolla Tennant! Har våra hojar försäkrade där och de var klart billigast. Enda "nackdelen" är att man måste teckna en hemförsäkring hos dem. Dock är inte den annorlunda från något annat bolag, utan snarare bättre!!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park