MC Doktorn !!!

gurra snurra

Lagen är lika för alla !!!
Gick med
30 Jan 2005
Hoj
URAL och en BMW1150
Är ni behov av teknisk hjälp eller goda råd kan jag hjälpa till.
Jag är grymt kunnig på tekniska frågor och kan därmed gratulera er att ni får utnyttja mitt gedigna och erfarna kunnande så ställ frågor nu så ska ja ge er svar.

Så varför inte göra mig till moderator :tummenupp

Gurra Snurra från trosa vill ingen loosa alla med en fråga till gurra ska strosa,
skruvar axlar och remmar inget som mig hämmar,
så när nu motorn inte vill snurra kom till farbror gurra ska ja få din hoj att rulla.

PS även flickor får hjälp

Skulle ut på premiärtur för året, och faktist med hojen eftersom jag köpte den i November förra året, körde bara några meter med den då(Ducati 999) Batteriet laddat, påställt och klart. Hojen hoppade igång och spann som en katt, i ca 5 minuter ca, sen började det smälla ur avgassystemet, och den började hacka, för att sedan lägga av helt. Det var ganska lite bensin i tanken så jag tänkte, att bäst att fylla på, så det gjorde jag, men sen när jag försäkte omstarta så ville den inte alls. Sedan efter några gångers försök, så kom den igång helt plötsligt, inga avgassmällar den här gången, däremot så gick den inte bra, och började gå ojämt efter några minuter för att sedan lägga av helt. Detta upprepade sig några gånger till både jag och batteriet började tröttna, först hopplöst att starta, sedan kom den, gick några minuter, för att sedan lägga av. Till saken hör att det är en 03a, som i princip bara varit riktigt körd en säsong, och det var sommaren 03, sedan dess har den inte gått något riktigt. Så då undrar jag vad som kan vara fel, och vad jag bör göra? Är medveten om att jag borde haft mer soppa i tanken eftersom att det kan ha blivit kondens, tänkte också på att soppan kanske stått och blivit dålig. Tacksam för svar...........Mvh/Arvid

Incredible skrev:
Skulle ut på premiärtur för året, och faktist med hojen eftersom jag köpte den i November förra året, körde bara några meter med den då(Ducati 999) Batteriet laddat, påställt och klart. Hojen hoppade igång och spann som en katt, i ca 5 minuter ca, sen började det smälla ur avgassystemet, och den började hacka, för att sedan lägga av helt.Tacksam för svar...........Mvh/Arvid

Du vårdar inte din skönhet :7peta börja med att massera benen och smek hennes rygg och när du når klimax når du G punkten men detta har du missat din stackare :död
Så hennes hosta kan bero på att penetrationen inte går rätt till :D sök felet i flödet ner till matstrupen som möjligen är igensatt så pröva med att se till att inget är igensatt lite nytt bränsle i er relation skulle inte skada prata med henne och gosa lova att aldrig lämna henne orörd för då torkar hon ut :kocko
MVH Gurra

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...