1:e April -05

Maciver

None
Gick med
5 Feb 2004
Ort
Vid ett vattentorn någonstans i Skåne
Hoj
VFR -08
Okej, är en dag för tidigt men man kan alltid starta en tråd om det.

Tänkte att man kan hjälpa varandra med lite luringar till dagen "D" samt kanske redovisa om vilka luringar som gick hem (och om man blivit snörpligt dragen vid näsan).
Kan oxå lägga in "offentliga" luringar som brukar finnas överallt.

Bidrag 1.

Lämna ett telefon nummer som går till en djurpark till kompisen eller chefen och säg att en viss Björn, eller Hjort eller annat djur, har sökt vederbörande.

Kan berätta att när jag pluggade och praoade på en djurpark så fick de in över 100 sådana samtal. :lol

Kom igen nu
 
Last edited:

Mekus

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vetlanda
Hoj
HyrKalsong 650 GT Comet
Jag lurade en kompis till akuten för några år sedan. Visserligen så ska man inte skämta om sånt men jag kunde inte hålla mig utan ringde polaren och sa att jag vurpat med hojen och undrade om inte han kunde komma och hälsa på mig på akuten. Han var inte helt jätteglad när han väl fick tag i mig efter det skämtet

:fatta!
 
Last edited:

Mech

www.apan.se
Gick med
24 May 2004
Ort
Umeå
Hoj
R
Jag hade ett papprör i armstorlek som jag kletade in med blött papper och ketchup. Lade armen bakom ryggen. Sen sprang jag till min arbetskollega, (jag jobbar på fabrik), och skrek:
- Jag har klämt mig, gaaaaaahgh!
Hon skrek och skrek och skrek tills jag tillslut sa att det var ett skämt.
Hon hatar mig fortfarande, men det var det värt.
 

acura

Root
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
-
Har redan sett skämtet i den lokala tidningen, det var riktigt lågt, det visade förbudsskyltar mot rullstols och rullator trafik.

Eftersom det är fredag så kan man ju alltid lura iväg någon stackare till fel förfest eller till något ställe där det inte är fest.
 

janoshki-jonaz

Guest
ska hämta in båge idag..förvånar mig inte om det e ett aprilskämt o ägaren e bortrest när ja kommer fram ...nä hoppas det löser sig för er killar med era skämt...dden där med akuten va tamigfan lååååg
 

glenoyne

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Ort
Söderköping
Hoj
ZX7-97 RGV 250-90 RMZ 250-06
Mech skrev:
Jag hade ett papprör i armstorlek som jag kletade in med blött papper och ketchup. Lade armen bakom ryggen. Sen sprang jag till min arbetskollega, (jag jobbar på fabrik), och skrek:
- Jag har klämt mig, gaaaaaahgh!
Hon skrek och skrek och skrek tills jag tillslut sa att det var ett skämt.
Hon hatar mig fortfarande, men det var det värt.


:rofl :rofl :rofl
Antar att hon blev skapligt förbannad när hon insåg att du lurades.

MVH Martin
 

sandstream

Guest
I avdelning dåliga aprilskämt så "skojade" en bekant till det för några år sedan och ringde runt och berättade att en kille som satt på ett behandlingshem hade hängt sig.
Det stämde såklart inte :3freak
 

Wille

Gröna Faran
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/Hägerstensåsen
Hoj
SÅLD ZX6R
Windows 95 10th Anniversary Special DVD Edition släpps på svenska i augusti för 1 995*kronor. Du behöver ha en dator med en processor på minst 2,4 GHz, 1 GB i minne och 200 GB i utrymme på hårddisken för att installera Windows 95.
 
Nyheter
Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Top