Asså, vaddå maximal otur?!
Jag hoppade på vagnen imorse och skulle till jobbet precis som vanligt.....stämplar månadskortet och maskinf*n börjar tjuta......tittar på baksidan av kortet och ser att det är giltigt tom. 21 feb.
Shiit, tänkte jag.....det hade jag glömt...
Jag satte mig ner och planerade ett nytt inköp när jag kom till stan eftersom de inte säljer månadskort på vangnarna utan lösa biljetter...
En kontrollant hade jag inte sett på ca. 5 månader, luuungt tänkte jag för mig själv...
O vem F*N tror ni dyker upp halvvägs till stan??
Tro faaan det, den jävla gubben med grön jacka....
Jag som alltid åker ärligt och har ganska bra koll på när kortet går ut...
Så jag fick en trevlig liten lapp av honom som det stod 800 :- på! :kocko
Blev ännu mer vansinnig när han såg datumet på baksidan på mitt månadskort och flinade åt mig!!
Jag hoppade på vagnen imorse och skulle till jobbet precis som vanligt.....stämplar månadskortet och maskinf*n börjar tjuta......tittar på baksidan av kortet och ser att det är giltigt tom. 21 feb.
Shiit, tänkte jag.....det hade jag glömt...
Jag satte mig ner och planerade ett nytt inköp när jag kom till stan eftersom de inte säljer månadskort på vangnarna utan lösa biljetter...
En kontrollant hade jag inte sett på ca. 5 månader, luuungt tänkte jag för mig själv...
O vem F*N tror ni dyker upp halvvägs till stan??
Tro faaan det, den jävla gubben med grön jacka....
Jag som alltid åker ärligt och har ganska bra koll på när kortet går ut...
Så jag fick en trevlig liten lapp av honom som det stod 800 :- på! :kocko
Blev ännu mer vansinnig när han såg datumet på baksidan på mitt månadskort och flinade åt mig!!

Last edited: