I sann kapitalistisk anda genomför jag idag för tredje året mitt "Motdemonstrationståg". Länge funderade jag på om det bästa sättet att motarbeta arbetarklassen inte ändå var att ligga hemma och pilla sig i naveln och svära över att 1:a maj var en röd dag men inte vår nationaldag, men till sist kom jag fram till att det bästa var nog att ge sig ut på barikaderna själv och demonstrera.
Med paroller som "S Suger", "Göran är ful", "Född -74, skattad till döds 2003", "Sosseprat=Sossestat=dumt" och andra slagdängor så ger jag mig ut och promenerar fram och tillbaka på gator och torg.
Jag uppmanar nu alla med den politiska vettigheten lite längre till höger än Wanja Lundby-Wedin att nu ge sig ut i regnet, gärna under BLÅA flaggor, och demonstrera mot detta otyg. Arbetarna skall arbeta, inte demonstrera! MASSORNA MÅSTE FÖRTRYCKAS!
/Freppa - Ditt högerspöke i största allmänhet
Med paroller som "S Suger", "Göran är ful", "Född -74, skattad till döds 2003", "Sosseprat=Sossestat=dumt" och andra slagdängor så ger jag mig ut och promenerar fram och tillbaka på gator och torg.
Jag uppmanar nu alla med den politiska vettigheten lite längre till höger än Wanja Lundby-Wedin att nu ge sig ut i regnet, gärna under BLÅA flaggor, och demonstrera mot detta otyg. Arbetarna skall arbeta, inte demonstrera! MASSORNA MÅSTE FÖRTRYCKAS!
/Freppa - Ditt högerspöke i största allmänhet

)