Ställde på hojen i Söndags 6/2 för att ta mig en premiärtur i "vårsolen".
Dagen efter det ställde jag av hojen igen, ringde till If och frågade hur det kommer att bli med betalning/fakturor m.m. Svaret blev lite lustigt:
-Hur blir det med faktura och sånt nu då när jag bara haft hojen påställd 1 dygn?
-Vi kommer inte skicka ut någon faktura, för mycket besvär/kostnad.
-Jaha, ok så du menar att ni bjuder på denna dagen?
-Ja, stämmer bra det.
-Ok, tack för det då, Klick...
Hon påstod att om man håller på så här så höjs min premie med tanke på alla påställningar som görs. Spelar ju egentligen ingen roll eftersom jag numera kan försäkra hojen gratis
.
Kan detta stämma
Dagen efter det ställde jag av hojen igen, ringde till If och frågade hur det kommer att bli med betalning/fakturor m.m. Svaret blev lite lustigt:
-Hur blir det med faktura och sånt nu då när jag bara haft hojen påställd 1 dygn?
-Vi kommer inte skicka ut någon faktura, för mycket besvär/kostnad.
-Jaha, ok så du menar att ni bjuder på denna dagen?
-Ja, stämmer bra det.
-Ok, tack för det då, Klick...
Hon påstod att om man håller på så här så höjs min premie med tanke på alla påställningar som görs. Spelar ju egentligen ingen roll eftersom jag numera kan försäkra hojen gratis

Kan detta stämma
