olycka idag? 5/2

Status
Ej öppen för fler svar.

Avelin

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Hornet 600 & Suzuki DR600 motard
Hörde av en kompis att det vart en olycka med mc i västerås idag, med dödlig utgång!
Är det någon som kan bekräfta det eller berätta vem det var? Bara hoppas det
är ett missförstånd det hela!
 
Avelin skrev:
Hörde av en kompis att det vart en olycka med mc i västerås idag, med dödlig utgång!
Är det någon som kan bekräfta det eller berätta vem det var? Bara hoppas det
är ett missförstånd det hela!

Inte snällt mc väder med blöt vägbana, isfläckar på sina ställen, det är bara att beklaga :( Inte kul när det börjar så tidigt med olyckor, när förra året var ett mörkt år så skulle det vara bättre med en snällare start på mc-året.
Men knappast något skämt:

http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,64569866_852__,00.html
 
Last edited:
Vem det nu var, så kan man bara beklaga sorgen!
,,tankar går framför allt till närstående och eventuell familj!
Jag satt o festade när jag hörde detta,, blev aldeles kall när jag hörde,
gick o tittade här om det stog något!
,,,,R.I.P!!!!
 
Vet om att Majk bor där ute, men det kan väl inte vara han.

Någon som kan ta reda på detta, vore himla bussigt.
 
Minnes stund?

Vad sägs om en liten minnes stund för den drabbade?

Kanske ta en träff vid olycksplatsen på lördag och skänka honom och hans anhöriga en tanke? Som lokal klubb tycker jag att det känns som att det är nåt vi bör göra.......

Vad tycker ni??? Förslag????
 
...........

jadu jag förstår juh om du kanske vill göra något själv har jag svårt att sörja lr göra något som att träffas där när jag inte känner personen ifråga.
Dock så hoppas jag de anhöriga klarar av förlusten som absolut inte kan vara lätt!!!
Detta är vad vi alla riskerar att utsätta våra anhöriga för och ändå håller vi stumt många ggr :(!!!!
Och jag är inte den som bara glider direkt.
Men gör så här som klubb istället jag är juh inte med där ens!!!
Se åtminstone till att det blir nollvision på era körningar för det går att lösa när man kör i grupp så är era anhöriga skonade i alla fall...

Högg halsen av mig om ni vill men detta är vad som snurrar i mitt huvud!!

Fågel dräparen! skrev:
 
Kan bekräfta att det var en granne till mig, som man alltid hejat på när man åkt förbi då han stått på sin garageuppfart och pulat med sin hoj.
Verkarde som en bra kille som jag dock inte kände , han hade enligt en vän till honom massa erfarenhet på hoj , vilket gör det hela ännu mer oförklarligt för mig. Jag åker ju förbi denna plats där han krascha varje dag ( tungt) och kan inte förstå vad som har hänt , ty det är rak väg samt inga hinder :confused:
Det hela känns overkligt då jag vet att hans flickvän och hans 2 små barn
lär ha det toktungt , jag kan bara beklaga och sända mitt största medlidande och sorg.
Jag tror han hette Micke.

VIF Micke.
Mvh Majk.
 
Dödsolycka

Föreningen har valt att inte organisera ett gemensamt sätt att markera föreningens deltagande med de anhöriga. Vi välkomnar dock enskilda medlemmar att visa sitt deltagande på de sätt de själva önskar.

Vi beklagar det inträffade, och våra tankar går till dom anhöriga i deras svåra stund.

Fredrik Jakobsson (FredR1k) för Lakritsremsan MC
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top